• Op msn kwam ik deze artikel tegen en ook al is het een van de vele andere fouten, raakte het me echt. Vooral omdat de man ik kwestie zijn leven op het spel zette en dondersgoed wist gevaar te lopen en US gewoon niks anders doet dan hem laten stikken.
    Het is een lange artikel en bovendien in het engels, dus ik kort het even in het Nederlands.


    Robert Levinson is een gepensioeneerde man die voor de FBI werkte en 6 jaar geleden zoek was geraakt in Iran. Het bleek dus dat hij in het geheim werkte voor de CIA. Hij moest undercoveren om te zien wat er gedaan wordt met oliegeld. Het was gevaarlijk en hij werd gepakt. Na dat begon zijn familie de CIA te bedreigen met een rechtzaak dus betaalde de CIA zijn familie 2,5 miljoen nadat ze bleven zeggen er absoluut niks met zijn verdwijning te maken te hebben. Het enige dat zijn familie heeft is een video van een paar jaar geleden waar hij om hulp smeekte. Zijn gezondheid is allesbehalve goed en hij had niet genoeg diabeetmedicijnen. En raad eens? Nog altijd doet de CIA niks anders dan hem laten stikken. Great Job Amerika.

    Zulke dingens laten me denken dat Amerika eens goed in hun kring moet kijken. Er ziten vast en zeker verraders ertussen.

    Bron.


    -

    Omg, erg


    16 - 09 - '17

    Erg.
    Amerika doet veel dingen fout moet ik zeggen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Assholes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bah. :/


    •*• Lululu •*•

    Toen ik dat van die diabetesdingen zag, werd ik echt even kwaad. Een week zonder die insulineshit kan je al in levensgevaar brengen, geloof me.
    Maar ook de rest is gewoon triest. ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Marshall schreef:
    Assholes.


    26 - 02 - '16

    Het is uiterst erg, moet ik zeggen. Maar naar mijn opinie gebeurt dit soort gebeurtenissen niet enkel in Amerika. De wereld is klote, ja, dat is nog zacht uitgedrukt. Ik probeer het trouwens niet goed te praten hoor, ik vind het nog steeds een klote-actie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PapiIlon schreef:
    Toen ik dat van die diabetesdingen zag, werd ik echt even kwaad. Een week zonder die insulineshit kan je al in levensgevaar brengen, geloof me.
    Maar ook de rest is gewoon triest. ;/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    PapiIlon schreef:
    Toen ik dat van die diabetesdingen zag, werd ik echt even kwaad. Een week zonder die insulineshit kan je al in levensgevaar brengen, geloof me.
    Maar ook de rest is gewoon triest. ;/


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Marshall schreef:
    Assholes.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    us army, us marines = no man gets left behind

    CIA = who? never heard of him


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Purgatory schreef:
    us army, us marines = no man gets left behind

    CIA = who? never heard of him


    Dat is ook alleen maar wat ze zeggen, een soort slogan bijna. Geloof me, in het leger gebeuren ook genoeg "onbespreekbare" dingen.


    Til hug og blod.

    Aion schreef:
    (...)

    Dat is ook alleen maar wat ze zeggen, een soort slogan bijna. Geloof me, in het leger gebeuren ook genoeg "onbespreekbare" dingen.


    true
    maar ze ontkennen tenminste je bestaan niet en doen er alles aan om je terug thuis te krijgen


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Our world is fucked up.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Laten die mannetjes allemaal maar even een kogel vangen en dan hulp troepen zenden. Als ze die familie 2,5 miljoen willen betalen, hebben ze vast ook wel geld om hem daar weg te krijgen.


    Alleen maar tranen van geluk