Oke. Ik ben dus verliefd. Hij komt soms bij mij thuis. En dan gebeurt blablabla. En dan praten we en blablabla. Maar ik vind hem dus leuk, en vriendinnen en stiefbroer zeggen hij mij ook. Maar hoe moet ik hem verkering vragen?
x
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Hoe moet ik vragen?
Hoe moet ik vragen? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
26 okt 2008 - 20:4226 okt 2008 - 20:4326 okt 2008 - 20:4526 okt 2008 - 20:45
sms
naar z'n werk!!
msn
brief
recht in z'n gezicht
via via
xx
Sms reageert hij niet
naar z'n werk? Omg. Hoe?
Msn. Moetie online komen(Issie dus niet)
Brief. Geen postcode
Recht in zijn gezicht, durf ik niet
via via is sneu. (voor degene die moetvragen xd)
x26 okt 2008 - 20:4626 okt 2008 - 20:50niet vragen
maar gwn op de bek nemen ^^
Vind ik ook de beste methode! :'DTanya is de beste.
26 okt 2008 - 20:5926 okt 2008 - 21:01niet vragen
Maar dan weet ie toch niet of jij hem leuk vind? Ik heb zo vaak iemand waar ik niet verliefd op ben waar ik mee ga. enzo.
maar gwn op de bek nemen ^^
You'd took my breath but I'll survive.
26 okt 2008 - 21:04gewoon zeggen ^^ wat heb je te verliezen?
Een afgang als hij jou niet leuk vindt.
Het is wel heel eerlijk, maar ik zou ook nier durven als ik niet zeker weet of hij me wel of niet leuk vindt.
Sorry voor de dubbelpost btw, en ik heb nog geen antwoord gegeven op dr vraag: Dus, nou ik vind dat je niet een jongen moet achter na lopen, maar hij jou. Als ie je leuk vind doet ie dat. Dan vraagt hij jou wel.You'd took my breath but I'll survive.
26 okt 2008 - 21:17Nou spreek met hem af en zeg gewoon wat je voor hem voelt. Dan kan je gelijk zijn reactie zien en vragen wat hij voor jou voelt.
26 okt 2008 - 21:54NIET VRAGEEE.
Gewoon afspreken met 'm (hinthint, cinema werkt echt.) en midden in de film beginnen kussen.
Eigen ervaring juaa. x]
Nee écht, het werkte bij mij. Nujaa, 2weken later maakte hij t wel uitOne man's fun is another's hell.
27 okt 2008 - 16:5828 okt 2008 - 16:20Als ie dat al weer.. dan is dat best vaag. Maar misschien vind ie jou ook gwoon super leuk, maar heeft ie geen idee hoe ie dat moet zeggen ofzoo..
Alleen ik heb geen idee hoe je 't zou moeten vragen.. ik heb daar zelf ook altijd problemen mee.