• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Jack Ryan DiCaprio
    Leeftijd: 21
    Karakter: Jack is een man van weinig woorden. Als hij iets wilt doen, doet hij het en kan bijna niets hem tegen houden. Sarcastische woorden komen dan ook vaak zijn mond uit. Je moet niet met hem spotten, want dan heb je een probleem. Jack ziet liefde als iets nutteloos en zal daarom ook niet zo snel verliefd worden. Dit komt echter ook grotendeels door zijn verleden. Heel snel zal hij zijn ongelijk niet toegeven. In de ochtend is hij meestal slecht gehumeurd. Het zijn zeldzame dagen waarop hij in de ochtend niet chagrijnig is. Toch houdt hij ook wel van een grapje en kan wel vrolijk lachen. Het komt echter niet heel vaak voor dat hij lacht. Maar het is ook niet zo dat hij de hele tijd slecht gehumeurd is. Soms is hij wat stil en sluit hij zich van de anderen af. Jack komt vaak intimiderend over, maar als je zijn vriend bent en je hebt niks bij hem fout gedaan hoef je niet zo snel bang van hem te worden. Hij zou voor zijn vrienden door het vuur gaan, echter zak hij niet zo snel openlijk toegeven hoeveel hij gehecht is aan hun. Zijn blik is meestal ondoorgrondelijk net als zijn gezicht. Jack kan zijn emoties goed verbergen. Hij kan ook wel spottend tegenover anderen zijn.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:22 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @CityOwl; Is goed.(:
    @Raccon: Ja hoor.^^ Ik zal je erbij zetten zodra je het weet.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik doe wel een bendelid ;3 Ik maak hem zo ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik doe wel een bendelid ;3 Ik maak hem zo ^^


    Oki. Ik zet je erbij,(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Raccoon schreef:
    Kan ik nog een jongen reserveren? Ik twijfel nog tussen bende lid of rijke lui.


    Yay saar (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Alexander Joshua Rodrigues
    Leeftijd: 21, hij verjaard op een zonnige 21 augustus
    Karakter: Alex is een aardige en spontane jongen ,die wel van aandacht houd. Hij flirt graag met het vrouwelijke geslacht en is er ook wel redelijk bekend als een casanova. Hij is niet iemand die lange relaties heeft en gebruikt meisjes eigenlijk voor zijn eigen plezier. Hij is een naïef iemand die zichzelf nogal rap in de problemen werkt . Alex is grof en schaamt zich daar niet voor, hij is een erge flapuit en begrijpt nooit echt wat hij fout doet. Hij is een nonchalant en chaotisch iemand die erg slordig is en soms gewoon lui overkomt wat hij eigenlijk niet is. Hij komt druk over bij anderen en probeert van het leven te genieten. Alex is een muzikaal iemand die vaak met zijn gitaar door de straten loopt en speelt voor geld. Ondanks dit alles is hij wel fit en kan hij best snel rennen, waardoor hij makkelijk zakken kan rollen en wegvluchten. Vluchten is ook iets dat hij vaak gebruikt voor zijn problemen. Alexander heeft ook wel zijn goede kanten, hij zou nooit iemand pijn durven doen en is ook wel erg moedig als het over zijn vrienden gaat. Hij zal voor je door het vuur gaan en neemt vaak de schuld op zich als er iets fout gaat.
    Uiterlijk:


    Alexander heeft bruine warrige haren die goed matchen bij zijn goudbruine ogen, die lichter worden als de zon schijnt. Hij heeft een lichtgetinte huidskleur en een lichte baardgroei. Hij is 1m 83 lang en is redelijk gespierd van bouw. Verder heeft hij een sleeve tattoo
    Geschiedenis: Alexander is opgegroeid in de achterbuurten van Rio de Janeiro.(hij is van Braziliaanse afkomst) Zijn ouders zaten diep in de schulden en leefden van een schamper loon die ze liever verspilden aan drugs dan aan eten, daarom moest hij stelen om te overleven. Als 12 jarige verloor hij zijn vader, die zelfmoord had gepleegd. Sindsdien heeft zijn tante zich over hem ontfermd omdat zijn moeder dat niet kon. Zij is twee jaar later overleden aan een overdosis. Ondanks dat Alex beter opgevoed werd, kreeg je het niet bij hem uit. Ze verlieten zijn geboorte land en verhuisden. Hij vond zijn nieuwe leventje veel te vreemd en glipte vaak s'avonds weg om weer wat te gaan stelen. Toen hij 17 was ging hij niet meer naar school maar maakte hij de staten onveilig met zijn vrienden.Hij dealt drugs en smokkelde dingen en Alex heeft dan na 3 jaar genoeg geld verzameld/gestolen en heeft dan zijn eigen stekje gekocht, die zeker nog 3 lagen verf nodig heeft, maar hij is er blij genoeg mee.
    Extra: Alex dealt drugs en rookt sigaretten als een ketter. Hij is een straatmuzikant en soms ook de onenight stand van wat rijke grietjes die hun geld wel voor hem willen ruilen.

    Is hij zo goed? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou graag meedoen als bende lid meisje

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 23:28 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sorry dat het zo lang duurt! Ik had het een beetje druk, maar ik zal hem sowieso vanavond invullen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan ik nog een rijk meisje reserveren?

    Tuurlijk, ik zet jullie erbij.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    CityOwl schreef:
    Naam:
    Ylias Fresco McAllistar
    Leeftijd:
    18 jaar jong. Is jarig op 3 April
    Karakter:
    Ylias is een vriendelijke jongen die recht voor zijn raap is, zijn mening zegt en niet accepteert dat er aan zijn familie gezeten wordt, noch zijn vrienden. Wanneer iemand aan zijn familie en vrienden komt, zal hij voor ze opkomen en die persoon laten zien wat er dan gebeurd. Hij zal het diegene echt duidelijk maken.
    Ylias geeft helemaal niet zoveel om het rijke leven dat hij heeft, hij wil liever meer onder de 'normale' mensen behoren en is daarom vaak op straat te vinden. Hij vind dat een heel stuk fijner dan de gehele dag binnen zitten gamen, zoals zijn broer alleen maar doet. Die praat in zijn slaap zelfs nog alsof hij aan het gamen is. Ylias houd meer van de buitenlucht en het vrije gevoel dat je daarbij krijgt. Hij geniet van elke seconde dat hij buiten is, want hij houd er echt niet van om binnen te zitten, wat wel eens gebeurd als hij huisarrest heeft. Iets dat hij soms uit het niet krijgt van zijn vader. Wanneer zijn broer een dure vaas laat vallen is het allemaal wel oké. Maar als Ylias een dure vaas laat vallen, nee, dan heeft hij meteen een week huisarrest en kan hij de gehele dag op zijn kamer zitten, waarvan hij dan alleen maar af mag om te eten en naar het toilet te gaan. Ylias verveeld zich dan dood, want hij heeft ook geen computer of mobiele telefoon, hij wil dat niet. Hij wil zijn leven op de rails houden en niet aan al die technische snufjes verslaafd geraken.
    Hoewel Ylias een vriendelijke jongen is, heeft hij wel eens zijn momenten dat hij totaal geen zin heeft in mensen die maar aan zijn kop lopen te zeuren en om hem heen hangen. Hij wil dan soms wel eens, uit het niet, een klap verkopen. Hij bied hier dan niet meteen zijn excuses voor aan maar zal dit later pas doen. Soms heeft hij niet eens door dat hij dit gedaan heeft, omdat hij dan gewoon in zijn eigen wereld zit. Ylias heeft veel fantasie, en als hij buiten is neemt hij dan ook vaak zijn tekenspullen mee. Hij kan mooie dingen schetsen die in zijn gedachten tevoorschijn komen. Het maakt hem niet uit wat andere hiervan denken, zolang hij er maar tevreden mee is. Wanneer hij een vogel in de lucht ziet vliegen, kan hij die maken en er een fantasiegebied omheen maken. Dit is wel een van de pluspunten van hem, hij kan zich goed afsluiten voor andere mensen en hoort dan niets meer. Men moet hem dan nog wel eens aantikken om zijn aan dacht te krijgen. Ook moeten sommige dingen twee keer gevraagd worden ter bevestiging dat Ylias het gehoord heeft, want als hij de eerste keer een wazig antwoordt geeft, kan het wel eens zo zijn dat hij het niet gehoord heeft of niet heeft opgeslagen.
    Uiterlijk:
    De rechter op dit plaatje is Ylias. Zoals je ziet staat er nog een andere jongen op de foto, dit is Ylias zijn tweelingbroer Denial.
    Ylias heeft een duidelijk Emo uiterlijk en is dat ook. Zijn broer is eigenlijk hetzelfde als hij, dus ze zijn redelijk moeilijk uit elkaar te houden. Het enige dat de twee uit elkaar houd is hun gedrag. Denial is drukker dan Ylias.
    Je ziet Ylias meer en deels van zijn tijd in donkere[grijstinten, zwart, bruin] en af en toe felle[roze, groen, blauw, geel] kleren rondlopen. Af en toe heeft hij wel eens eyeliner rondom zijn ogen, ook wel eens mascara op zijn wimpers. Hij is altijd weer anders gekleed en heeft nooit hetzelfde aan. Soms kleed hij zich een paar keer per dag om omdat hij dat outfit dan zat is. Zijn kast hangt vol met kleding en hij kan zat combinaties maken. Vaak draagt Ylias zijn lange, stoffen handschoentjes. Deze heeft hij in zwart-wit gestreept. Rood-zwart gestreept en rood.


    Geschiedenis:
    Ik ben heel slecht in geschiedenissen, dus mag ik deze even open houden tot ik iets weet?
    Extra:
    Ylias is homoseksueel en weet dit al vanaf zijn 12e levensjaar. Hij is er eigenlijk na een anderhalf jaar, nadat hij het zeker wist, vooruit gekomen. Een tijdje lang heeft zijn vader hem genegeerd en gezegd dat hij zijn zoon niet meer is. Maar hun moeder heeft dit kunnen veranderen, en nu is het wel weer oké. Maar toch geeft zijn vader nog niet helemaal mee, hij vind het idee gewoon vreemd dat één van zijn zoons op jongens valt.


    Is 'ie een beetje okay? ^^

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Morrison James Nickelson
    Leeftijd: 21. geboren op 11 December.
    Karakter: Morrison is een aardige jongen, die soms doet alsof hij een groot ego heeft. Hi houdt ervan om zich stoerder voor te doen dan hij eigenlijk is. Hij doet er ook alles aan om te verbergen dat hij bi is, maar kan door opmerkingen ook weer wat pervers over komen. Hij laat niet gauw medeleven zien en heeft een hekel aan voorzichtig doen met mensen nu gevoelens. Hierdoor kan hij soms een beetje onverschillig en gevoelloos overkomen, maar dat is hij zeker niet. Hij is misschien niet snel bang en niet snel onder de indruk, hij voelt wel degelijk met anderen mee. Wel heeft Morrison geleerd om altijd een glimlach te faken. Hij heeft geleerd het te doen met wat hij heeft en vindt het ook allemaal wel prima. Hij hoeft niet perse rijk te zijn om gelukkig te zijn. Morrison heeft ook een hekel aan opscheppers en mensen doe hooghartig doen. Morrison heeft maar weinig leefregels, maar hij houdt zich er toch heel strikt aan. Hij kan heel fel zijn met zijn reacties, vooral als hij geïrriteerd raakt en als hij boos is kan je hem beter even met rust laten. Morrison zal niet snel fysiek geweld gebruiken, maar als hij dat wel doet kan hij niet goed stoppen. Wraak neemt hij echter op een andere manier. Dit doet hij langzaam en onverwacht. Morrison is niet de slimste, maar hij is ook zeker niet dom.
    Uiterlijk:


    Morrison is een lange jongen met brede schouders. Hij is 1.87 en is al zo lang vanaf zijn 15de. Zijn haar is donkerbruin en hij weigert er al te veel aan te doen naast het wassen. Morrison heeft last van heterochromie. Dit betekend dat hij twee verschillende kleuren irissen heeft. Zijn linkeroog is blauwgrijs, en zijn rechteroog is bruin groen. Hij heeft twee piercings in zij lip, die hij sinds zijn 17de heeft.
    Geschiedenis: Morrison's jeugd was vrij gecompliceerd en ergens een beetje onnodig verergerd. Morrison's moeder is gestorven bij de bevalling, waardoor zowel Morrison als zijn tweeling zus opgescheept zaten met hun vader. Zijn vader was een agressieve en aan alcohol verslaafde man. Zowel Morrison als zijn zusje werden misbruikt door hun vader. Morrison was 15 toen zijn vader overleed aan een ongeluk. Morrison en zijn zusje zijn uit elkaar gehaald en in verschillende families geplaatst.
    Extra: -Morrison rookt en drinkt. Drugs doet hij absoluut niet aan, dat is een van zijn weinige beloftes aan zichzelf. Drinken doet hij ook niet te veel, bang dat hij net als zijn vader verslaafd raakt.


    Even zodat ik dit niet weer ga vergeten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmmm :'3 ergens zou ik nog wel een personage willen, maar ik kan niet echt kiezen... :3 Iemand die misschien een broertje of zusje wilt?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Hmmm :'3 ergens zou ik nog wel een personage willen, maar ik kan niet echt kiezen... :3 Iemand die misschien een broertje of zusje wilt?

    Mememememe, only if you want Saar :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)
    Mememememe, only if you want Saar :'3


    heheh yay :3 Tuurlijk haha ,wie wil je het liefst een broer of zusje? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH