• Ik heb een nieuw Tumblr account en nu zoek ik dus leuke blogs om te volgen!
    Je mag je eigen blog ook plaatsen en dan neem ik een kijkje of ik het leuk vind!

    Dit is mijn account
    De mijne gaat vooral over boeken / films / series waar ik fan van ben zoals:
    The Mortal Instrument, The Hungergames, Vampire Academy , The Carrie Diaries, Pretty Little Liars en dat soort dingen.
    Ook zal ik van die inspirerende teksten en plaatjes plaatsen en zo. Waarschijnlijk ook fashion en muziek. Gewoon van alles wat eigenlijk..

    Moet wel even ontdekken hoe het allemaal werkt dus hij is nu nog niet geweldig.. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in yourself.

    Volgens mij is hier een algemeen topic over.
    Anyway, dit is de mijne. Vooral The Walking Dead, Supernatural en een beetje THG, PLL af en toe en grappige dingen. (Tumblr humor)


    Your make-up is terrible

    Tumblr.


    Ik weet niet of je het wat vindt, en het is een beetje van alles wat. :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Atashi no Tumblr blog. c:

    Ik spam vooral anime en Japan gerelateerde dingen, maar ook dingen over muziek/lyrics/bands en boeken en series. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zit eigenlijk niet meer op Tumblr. Mijn dash zat toch alleen maar vast en de mensen kicken daar precies op het vertellen van spoilers.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb twee blogs heartfeltmelodies en magicalimaginations.
    De tweede is een zwart wit blog. Op mijn blog zie je veel plaatjes en gifs van:

    Bands, anime, tattoos, disney, nature, quotes, films, american horror story, of random fotos van jongens/meisjes die ik mooi vind.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 15:13 ]

    Jullie hebben allemaal leuke blogs! (: Thankss


    Believe in yourself.

    Ik kom amper nog op Tumblr, dus mijn blog is niet echt up-to-date meer. :/


    Take me to wonderland

    Hier is een algemeen topic over: Klik. Het staat gewoon op de lijst van algemene topics. Het zou handig zijn als je er de volgende keer op kijkt, voordat je een topic aanmaakt.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 15:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    --> Slotje


    But I still have this faith in the truth of my dreams.