• Ik ben niet bang... Dit is de titel van mijn nieuwe verhaal. Het verhaal staat nog niet online omdat ik nog van alles moet doen, en daar hoort natuurlijk een cover ook bij. Aangezien ik niet de juiste programma's voor heb wil ik vragen of een van jullie dit voor mij wil doen.
    Ik zal ook even de omschrijving erbij zetten zodat je weet waar het over gaat;

    Mick is 16 jaar en een jongen die alles positief inziet. Het leven, school, alles gewoon. Mick heeft een passie voor basketbal en wil later professioneel basketballer worden. Hij heeft zijn lengte meezitten. Hoewel hij goed is in de sport, zijn er toch nog een paar beter dan hij. Hierdoor word hij door een paar teamleden onderuit gehaald en wordt hem gezegd dat hij beter op kan rotten en ergens anders de boel moet gaan verpesten.
    Maar Mick geeft niet op. Hij gaat ervoor en gaat trainen en trainen om beter te worden. Om zijn teamleden, en dan met name Jeff, te laten zien dat hij niet waardeloos is. Hij wil ze laten zien dat hij het kan.
    Maar dan veranderd ineens alles in het leven van Mick. Mick krijgt kanker...


    En dan nu. de dingen die erin mogen. Je mag ook zelf bedenken hoe je hem maakt.
    Basketbal/net
    deze wil ik heel graag erin
    Een jongen in een bed[ziekenhuisbed] en dan het liefst kaal
    De tekst; Ik ben niet bang, in sierlijke of juist duistere letters
    Een beetje een donkere gloed

    Als je zelf nog ideeën hebt, stop ze er gerust in. Ik kies de mooiste uit en die komt dan in mijn story[met je naam erbij dat je die gemaakt hebt]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Echt zo bedankt mensen (cat)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sorry, mijn photoshop doet het niet meer. Anders had ik je graag geholpen.


    26 - 02 - '16

    ik zou iets kunnen proberen?
    Niet dat ik hier nou echt super in ben.


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    ik zou iets kunnen proberen?
    Niet dat ik hier nou echt super in ben.


    Ik vind het goed hoor ^^ ik heb het echt nodig


    Ich liebe dich 27.12.23