• Hi guys,
    ik ben bezig met de remake van een ouder verhaal, en daar hoort natuurlijk ook een goede titel bij. En daar loop ik dus tegen aan, ik kan geen goede titel bedenken. Wanna help me?(baby)
    { TLotR fanfic, mensen die daar geen zin in hebben, niet lezen! (nerd) }

Boek 1; Birds Without Wings
    Het verhaal gaat over een meisje, Éoma, die per ongeluk in Midden Aarde terecht komt. Ze reist mee met het Reisgenootschap en de problemen storten zich op haar. Maar overleven blijkt het minste probleem te zijn. Wat als er liefde in het spel komt? En wat moet je als een van je vrienden opeens de jaloerse "ex" gaat spelen? Haar hele wereld word door elkaar geschud en binnenstebuiten getrokken. En verschijnt de grootste verrassing van haar leven, haar thuis in Midden Aarde.

Boek 2; (No title)
    De rust lijkt eindelijk weder gekeerd te zijn. Maar schijn bedriegt. Een akkefietje met een vriend lijkt uit te branden tot een probleem dat haar leven kan kosten. Ze komt in de handen van Saruman terecht, die er naar hunkert om haar aan zijn meester, het Oog, te schenken. Op onverwachte wijze komt ze weg uit de Toren en rijd naar Helms-Deep om daar te helpen de aanval van het Oog af te weren. En daar vind ze nog meer problemen die haar al zo veranderde leven nog eens flink door de war gaan schudden.

Heeft iemand een idee voor boek twee? Misschien is de samenvatting wat kort en onduidelijk, maar ik wil niet te veel online zetten. Vraag maar gewoon om meer, dan stuur ik het je via de pb toe!
    Heel erg bedankt
    Xxxx Laconiek

- Against the Eye
    - Against the Cat Eye (zo noemden wij 'm vroeger ^^)
    - Helms-Deep rescue

Beter weet ik ook niet te verzinnen ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Hwin schreef:
    - Against the Eye
    - Against the Cat Eye (zo noemden wij 'm vroeger ^^)
    - Helms-Deep rescue

Beter weet ik ook niet te verzinnen ^^

Ik ben in ieder geval blij dát je hebt gereageerd! En Against the Eye is misschien wel een idee voor het laatste boek :) Heel erg bedankt! <3

A Time of Terror

{ do you call yourself a freaking hurricane like me? }