• Hoii ! (:
    Hoe vertel ik mijn ouders op een goede manier dat ik bi sexueel ben?

    Groet, Irishsnow


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik heb daar zelf geen ervaring mee of tips voor je, maar toch succes!

    Is het relevant om te vertellen? Ik vind niet dat het iets is dat je spontaan moet vertellen, want wie maakt het nou uit? Pas als je met iemand van hetzelfde geslacht thuis wilt komen gaat het echt wat uitmaken.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat wat Cas zegt wel waar is. Toch snap ik dat je ze wil voorbereiden op een eventuele thuiskomst met iemand van hetzelfde geslacht. Zo zal het nooit als een schok komen.
    Hoe zou ik alleen niet echt weten, heb geen ervaring. Weet je hoe je ouders hierover denken? Mij lijkt dat je daar ook rekening mee moet houden in hoe je het ze vertelt.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zijn je ouders mensen die dat snel een probleem vinden? Anders zou ik er, tijdens een gewoon onderonsje (als jullie allemaal op de bank zitten of gewoon aan het eten zijn) rustig over beginnen. Het onderwerp een beetje inleiden. Ken je misschien iemand anders die biseksueel is? Begin daar dan over of zo, zodat het in ieder geval niet al te hard aankomt, zeg maar. Op zich gaat het je ouders natuurlijk geen bal aan op welk geslacht je valt. Je valt er op of niet, klaar. Dus je bent ze niet per se iets verschuldigd of zo en je vertelt, neem ik aan, ook niet elke keer met wie je allemaal zoent. Daar valt dit ook wel een beetje onder.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes