Ik ben dus verliefd op een jongen bij mij op school, hij zit een klas lager dan mij en hij zit bij me in het team. Blijkt hij dus het neefje te zijn van m'n beste vriendin, en ze vertelde me laatst dat hij had gezegd tegen haar dat hij mij best wel knap vond. Ze zijn buitenlands en m'n moeder maakt daar dus weer een probleem van, ze heeft het niet zo op buitenlandse jongens om het zo maar even te zeggen.. m'n hele familie trouwens niet echt. En dan komt d'r mn ex, ik ben al een poosje over hem heen, begint hij me weer te appen en knuffels te geven en alles en daardoor raak ik echt in de war, en een andere beste vriendin is dus op hem.. En een jongen in m'n klas, daarvan weet ik dat hij me leuk vind, hij heeft 't tegen me gezegd, probeert de hele tijd m'n aandacht te trekken, op de verkeerde manier. Hij trekt m'n shirt de hele tijd omhoog, knijpt in m'n kont en borsten, hij wou me bijna zoenen en hij maakt steeds van die seksistische opmerkingen naar me toe, en ik heb hem duidelijk gezegd dat ik hem niet leuk vind, en alles wat hij doet ook niet. Hij stopt alleen niet..
Pff.. ik word zo gek van jongens..
[ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 15:20 ]