• Hey Quizlet

Vandaag is het concert van Black Veil Brides in de Melkweg, Amsterdam, dat oorspronkelijk in april zo zijn geweest, maar verplaatst is naar 23 november. Nu zouden ik en twee vriendinnen daar voor de lol heengaan, maar op dit moment hebben we er gewoon geen zin meer in, dus vroegen we ons af of we er niet iemand anders blij mee konden maken. De prijs is nader overeen te komen, rond de twintig euro, wat goedkoper is dan wij ze kochten. Het zijn e-tickets en kunnen dus gewoon via mail worden doorgestuurd :].

Zie hier de advertentie op Marktplaats ~klik~

Kbye ^^

(Ik heb toestemming om dit topic te openen)

i put the fun in funeral

Alweer verplaatst? De vorige keer dat ik ging werd hij ook verplaatst haha. Maar, idk, ik heb denk ik geen geld.

Your make-up is terrible

Cas schreef:
    Alweer verplaatst? De vorige keer dat ik ging werd hij ook verplaatst haha. Maar, idk, ik heb denk ik geen geld.

Yep, Andy was ziek of zo, i dunno x'D.
    Ach ja, mocht je alsnog geïnteresseerd zijn, kan je altijd naar 't nummer dat op Marktplaats staat bellen.

i put the fun in funeral

Belong schreef:
    (...)

Yep, Andy was ziek of zo, i dunno x'D.
    Ach ja, mocht je alsnog geïnteresseerd zijn, kan je altijd naar 't nummer dat op Marktplaats staat bellen.

Ik zou wel willen, maar we kunnen helaas toch niet.. :c

Your make-up is terrible

Ik zou heel graag willen gaan, maar ik heb vreselijk veel last van mijn rug, waardoor ik er absoluut geen plezier van zou hebben.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Jammer! Sterkte met je rug, Mitchell.
    Ook geen vrienden of broertjes/zusjes die geïnteresseerd zijn hehe?

i put the fun in funeral

Belong schreef:
    Jammer! Sterkte met je rug, Mitchell.
    Ook geen vrienden of broertjes/zusjes die geïnteresseerd zijn hehe?

Dankjewel en no, sorry ;c

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.