• Mij is het gewoon niet gelukt, welke programma ik ook probeerde.
    Ik wil dus een titel op een gif, maar als ik het probeer op een programma, stopt de gif met bewegen, terwijl ik juist wil dat die ermee doorgaat. Daarom vraag ik me af of jullie dit zaakje voor me kan regelen, want zelf lukt het me niet.

    Deze titel is nog niet zeker, maar de tekst wat erop moet is in ieder geval Butterfly or Skeleton

    Dit is het gifplaatje.



    Verder hoeft er niks veranderd te worden! Ook heb ik nog geen samenvatting van het verhaal, maar de tekst wil ik er wel met een duister lettertype op, en alsjeblieft, maak de titel niet te vrolijk.

    Dankjewel! Ik heb jammer genoeg geen credits wat ik aan de cover die ik kies kan geven, sorry! De volgende keer hoop ik wel op wat credits.

    Oh, nog iets héél belangrijks: het heeft totaal geen haast! Take your time as long as you want! Ik ben al blij dat je het wil proberen :'D

    Ook heb ik een voorkeur voor 't lettertype. Het hoeft niet per se deze te zijn, maar ik vind het wel leuk als ze erop lijken. De eerste is m'n favoriet: klik en klik. Thanks!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 20:19 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik ben ontzettend fan van de laatste. Echt bedankt! <3

    Alsjeblieft! Ik vond zelf ook de laatste het mooiste. Ik ben blij dat ik je er mee kon helpen voor zover. (=


    Chaos is a ladder.

    Het eerste, met Bleeding Cowboys font.



    Het tweede, met The Dead Saloon font.



    Kijk maar of je het wat vind en of je het gebruikt :)


    Yongguk & Daehyun <33

    Yongguk schreef:
    Het eerste, met Bleeding Cowboys font.



    Het tweede, met The Dead Saloon font.



    Kijk maar of je het wat vind en of je het gebruikt :)


    Jammer vind ik de 'by Scorpia' text. Maar ik vind hem verder ook erg mooi hoor! Dankjewel!
    Ik hoef echt geen nieuwe covers meer hoor, hier mag wel een slotje op.

    Ik denk dat ik die van Yongguk gebruik, de eerste, maar dan zonder 'by Scorpia'.

    Thanks iedereen die het probeerde of het in ieder geval wilde proberen. Ik ben blij dat jullie mij konden helpen :3


    Some people are art and do art at the same time

    Slotje op aanvraag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.