• Haai people van Quizlet,
    Ja ik weet het, ik had gezegd dat ik voor een tijdje weg zou zijn maar nu heb ik jullie hulp nodig. Hebben jullie ooit zelf een film gemaakt of kennen jullie iemand die dat ooit heeft gedaan? Ik en een vrienden willen kijken hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Ook zijn tips van harte welkom.

    Ik zal trouwens weer wat vaker online zijn aangezien mijn school schema minder druk is dan verwacht :))

    Nori


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Windows Movie Maker is zo slecht nog niet als je amateurfilmpjes wil maken. Voor echt professionele dingen koop je beter iets van Adobe.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haai Lotta ;)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nou, ik heb zelf niet echt ooit een echte film gemaakt, maar ik heb denk ik wel een aardig indicatie hoe dat moet. Je hebt alleen denk ik aardig wat personeel nodig of een aantal mensen die multifunctioneel zijn. Het beste is denk ik om te beginnen met het verhaal. Ik denk dat van adobe de programma's premiere pro en after effects erg handig kunnen zijn voor de montage, maar dat ligt eraan hoe professioneel je het aan wilt pakken.
    Ik weet niet precies waar het voor is, dus ik kan denk ik niet erg in details treden. :)

    Veel succes! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ikzelf gebruik Sony Vegas Pro, wat hele goede kwaliteit oplevert. Als je even googlet op "Sony Vegas Pro 11 patch by Exus", krijg je bovenaan een youtubefilmpje te zien waarbij een link naar een download staat. Deze download is (voor zover ik heb gemerkt) virusvrij. Nadeel van Vegas is, is dat het in het begin moeilijk is om de juiste knopjes te vinden, omdat het een professioneel programma is. Als je eenmaal alles weet is het daarna prima te gebruiken.
    Voor een wat makkelijker programma kun je ook VideoPad downloaden. Dit is een gratis programma dat erg lijkt op Sony Vegas Pro, is minder lastig in het gebruik en is gratis. Het is alleen wel van wat lagere kwaliteit, maar nog steeds beter dan Windows Moviemaker.
    WMV werk ik niet mee, omdat ik een keer nadat ik een heel project had gemaakt de film niet kon publiceren. Hartstikke balen na 6 uur werk :c


    From these ashes, I will rise

    Bedankt, ik zal er naar kijken ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.