• © Square
    “Ik ben blij dat je er bent,” mompelt ze, haar ogen al half dicht.
          “Probeer te slapen. Ik ben er morgenochtend nog als je wakker wordt,” beloof ik.
          Net op dat moment, bijna alsof iets of iemand me heeft gehoord, begint mijn voorarm te tintelen. Ik trek mijn mouw omhoog en staar even naar het doodshoofd en de slang.


    ~

    Christine Adams is een Ravenclaw, halfbloed, de enige die voor een klein meisje zorgt en Death Eater. Dit is het verhaal over de laatste slag om Hogwarts, waarbij ze tegen meer dingen moet vechten dan alleen Harry Potters bondgenoten. Het is lastig om je verleden af te schudden als het zo vastbesloten is om je niet los te laten.

    ~

    Ik zie hem op me af komen, grijnzend. Zelfs zijn blauwe ogen lachen mee als hij zo kijkt. Mijn hart klopt in mijn keel terwijl ik me omdraai en de eerste de beste gang binnen schiet, weg, weg, weg.

    ~

    > Dit verhaal bevat veel OC's, maar er zullen ook enkele canon personages opduiken.
    > Geschreven en eerder gepost voor een schrijfwedstrijd van Dooddoenervo (afgelopen).
    > Vijf hoofdstukken, elk +/- 600 tot 1000 woorden.



    Een nieuwe HP fanfic van mij, en het is geen Perciver. Percy en Oliver komen er zelfs niet in voor! *valt om van schrik*

    Anyway, zoals hierboven al staat heb ik dit in eerste instantie geschreven voor een schrijfwedstrijd, maar ik vond het een beetje zonde om een verhaal waar ik zoveel moeite in had gestopt niet ook apart te posten. Je kunt op de foto klikken, en als je geen zin hebt om je muis te bewegen is hier een extra linkje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat je er een five shot van hebt gemaakt.:)

    MENSEN: het is echt prachtig!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oeh, het eerste hoofdstuk is zeer leuk ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dooddoenervo schreef:
    Dat je er een five shot van hebt gemaakt.:)

    MENSEN: het is echt prachtig!


    Tja, je had het minimale aantal woorden zo hoog gelegd dat ik het eigenlijk echt raar vond om zoveel in één hoofdstuk te plakken, haha. :'D
    Bovendien vond ik dit waarschijnlijk wel de leukste opdracht en was ik vrij tevreden met het resultaat, dus waarom ook niet. En dankje. (bloos)



    Newt schreef:
    Oeh, het eerste hoofdstuk is zeer leuk ^^


    I'm glad. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was jurylid bij die wedstrijd, en echt waar, het is geweldig. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    3500 woorden valt toch mee.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Geen Perciver.....shockend en vernieuwend tegelijkertijd, ik dacht meteen een mooi perciver verhaal te krijgen namelijk maar het eerste hoofdstuk is veel belovend.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dooddoenervo schreef:
    3500 woorden valt toch mee.:'D

    Neen.
    Het gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk is bij mij vijf- of zeshonderd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Ik was jurylid bij die wedstrijd, en echt waar, het is geweldig. (:


    (bloos)



    Dooddoenervo schreef:
    3500 woorden valt toch mee.:'D


    Dat hangt af van waar je het mee vergelijkt. :3 Voor een schrijfwedstrijd op Q vind ik het heel veel, al liet dit verhaal zich gelukkig snel schrijven.



    SPECS schreef:
    Geen Perciver.....shockend en vernieuwend tegelijkertijd, ik dacht meteen een mooi perciver verhaal te krijgen namelijk maar het eerste hoofdstuk is veel belovend.=)


    Tja, het was een schrijfwedstrijd over Death Eaters, en daar past Perciver helaas niet heel goed in. :'D Maar er komt ook wel meer Perciver aan binnenkort. Ik heb vrij veel dingen rondslingeren in Word die bijna af zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan