IK KAN MAAR TWEE STORY'S TEGELIJK SCHRIJVEN!!! DUS DEZE STORY KRIJGT VOORLOPIG NOG GEEN HOOFDSTUKKEN!!!!!
''Hopen dat alles goed gaat aflopen, hopen dat alles goed gaat komen. Hopen om een special person te winnen, hopen dat je vijand je haat hebt bewezen. ik heb heel veel doelen in mijn leven. En om die doelen te kunnen bereiken, moet ik maar hopen. maar soms, kan het niet anders dan mijn verlies accepteren en door gaan met het leven. maar om zulke dingen te hebben mee gemaakt, zakt de hoop in mijn schoenen en ga ik met ellende door met mijn leven, zonder dat mijn vrienden er iets van af weten. ik ben Belle en ik heb nog zat hoop om alles te overleven. Maar voor hoe lang?''
''what have i done to deserve this...?''
‘Belle heeft het gestolen! Ze stond vlak naast die tas, Sophie stond er ook bij!’
‘niet!’ schreeuwde ik schor.
‘Belle, we zagen het gebeuren.’
‘ze heeft het niet gedaan,’ hoorde ik Sophie verklaren.
‘jullie tweeën stonden vlak naast die tas, natuurlijk kom je voor je vriendinnetje op, jullie allebei zijn schuldig!’ vertelde Ryan en wierp me een pesterige glimlach toe.
al gauw hoorde ik nog meer 20 leerlingen, mijn en Sophie’s naam uitkraaien. Iedereen beweerde dat wij het waren. Waarom denken ze zo? Zelfs Esmee deed met die verdomde treiteraars mee. Pesterig duwde ze ons heen en weer alsof we een overgooi balletje waren. Angstig hield ik stand en keek angstig rond.
‘laat ons met rust! Ik zeg toch, we vonden de ketting wel mooi en aardig maar..’
‘hier!’
Geschrokken draaide ik me om. Esmee propte 5 euro in de handen van Sophie.
‘als je zo erg moet gaan huilen om een ketting, koop maar eentje voor jezelf. Hoef je het niet van anderen te stelen, bitch!’ siste ze.
Ik zag hoe de tranen de ogen van mijn vriendin vulden. Woedend gooide ze de 5 euro op de grond en rende de menigte uit, gevolgd door mij, en een boel vuile gescheld en geschreeuw. Dus zo verlies je een beste vriendin, om elkaar te gaan beschuldigen voor iets kleins, die uitroeit tot iets groots. Dit allemaal is gewoon bull shit..
''i'll get my revenge..''
Life can be hard, life can be a nightmare. sometimes can life be a big joke, or just bull shit. I don't get it. every time the same story : why are people so mean? what have i done to deserve this? life is a big mistake. all of my people who i loved, are not trusted anymore. I can't trust myself anymore. Nobody is trusted, belive me. I'll get my revenge one day.
als ik wat dieper nadacht, en alle puzzel stukjes aan elkaar vastmaakte, bleek het eigenlijk wel dat.. het allemaal mijn schuld was geweest…
IK KAN MAAR TWEE STORY'S TEGELIJK SCHRIJVEN!!! DUS DEZE STORY KRIJGT VOORLOPIG NOG GEEN HOOFDSTUKKEN!!!!!