• Zijn er hier toevallig mensen die deze film / musical gezien hebben en samen met mij willen fangirlen hierover? (:
    Ik heb de musical afgelopen herfstvakantie in Londen gezien en wauw, wat geweldig.
    Helaas weten veel te weinig mensen hier over (of zeggen er niks over. en ik vind dat Quizlet een topic voor mogelijke Phans verdiend)
    De film is ook goed (Gerard Butler maakt 'm nog sexier haha) en de muziek is ook prachtig!
    Als je het niet gezien hebt is het sowieso een aanrader! (:


    (Aangezien er geen musical topic is, heb ik het bij films gepost)

    IK IK IK
    Ik heb de musical ook in Londen gezien (alweer een poosje geleden, maar oké) en hij is inderdaad geweldig =D En ik heb meteen de cd gekocht, prachtige muziek oui oui c:


    There is freedom in the dark.

    Nope. We Will Rock You van Queen for live! :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    LeaFlammae schreef:
    IK IK IK
    Ik heb de musical ook in Londen gezien (alweer een poosje geleden, maar oké) en hij is inderdaad geweldig =D En ik heb meteen de cd gekocht, prachtige muziek oui oui c:


    YEAH GELUKKIG! ik was al bang dat ik de enige was die een lichte obsessie had haha.
    De musical is echt mega geweldig, ik heb de film jaren geleden al gezien, maar ik begreep het verhaal toen nog niet echt en vond het deuntje vooral eng haha, maar toen was ik een jaar of 10 (:
    Jaa ik heb ook de cd thuis, ik kan er ureeeen naar luisteren!