• Hallo allemaal,

    Ik ben druk bezig met een story maar, ik vroeg me af of het jullie wel aanspreekt.
    Hieronder zier je de story beschrijving. Lees het gerust even door :)
    Laat dan ook asjeblieft je mening even horen.

    Bedankt voor de moeite
    Xx


    Zijn koude, droge lippen vinden zijn weg langs mijn lichaam.
    Een vlaag van angst geeft me extra energie om wild tegen te spartelen.

    Hij heeft me te strak vastgebonden.
    Mijn vader heeft me te strak vastgebonden.

    Lillian is een vrouw, bevestigd door vruchtbaarheid.
    Het begin van haar nieuwe levensfase.
                ~
    Ik kan niet geloven wat ik hoor en deins van de deur vandaan.
    Ik hoor mijn hart kloppen en mijn gedachtes razen.
    Het is nu precies een vier jaar na mijn eerste menstruatie, en zo te horen vind mijn vader me sterk genoeg.
    Mijn leven als moeder begint.


    Ik weet niet hoe snel ik hier weg moet komen.

    ~ 16+ hoofdstukjes meld ik netjes
    ~ Volledig nederlands geschreven
    ~ Abo's altijd welkom, ik meld niet bij nieuwe stukjes
    ~ Reacties en tips zijn van harte welkom
    ~ Kleine hoofdstukjes
    Romantiek ~ Drama

    Een oorlog is uitgebroken.
    Mensen leven ondergedoken.
    Mensen leven vluchtend.
    Maar de mens moet overleven om deze oorlog te kunnen stoppen.



    Record abo's: - || Record bladwijzers: - || Record kudo's: -


    Beautiful flowers have thorns.

    Ik vind het erg goed klinken. Het is alleen niet echt iets wat ik zelf gewoonlijk lees.

    (Maar het gaat er om dat jij het leuk vind om te schrijven, niet of andere mensen het leuk vinden. De titel van het topic vind ik eerlijk gezegd een beetje verkeerd gekozen. Ik snap dat je de mening van een aantal personen vraagt, maar denk er aan dat je schrijft voor jezelf. En dat bedoel ik niet onaardig.)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    hihi ja idd
    dankje :)


    Beautiful flowers have thorns.

    Maleficia schreef:
    Ik vind het erg goed klinken. Het is alleen niet echt iets wat ik zelf gewoonlijk lees.

    (Maar het gaat er om dat jij het leuk vind om te schrijven, niet of andere mensen het leuk vinden. De titel van het topic vind ik eerlijk gezegd een beetje verkeerd gekozen. Ik snap dat je de mening van een aantal personen vraagt, maar denk er aan dat je schrijft voor jezelf. En dat bedoel ik niet onaardig.)


    Maleficia heeft bijna alles gezegd wat ik ook wil zeggen, behalve dan dat ik je story graag een kans zou willen geven! Het verhaal spreekt me aan, dus ik ben benieuwd naar de uitwerking... Gewoon doen en dan kijken of het wat wordt!


    - Cromulent