• Voor mijn DIY-Story zoek ik een co-writer. Het is NIET alleen een plaatje laten zien, het is instructies geven (Pluspunt voor Nederlands) en het op een logische orde te zetten zodat het makkelijk terug te vinden is.

    Zelf besteed ik mijn tijd voornamelijk uit aan school en tijd wat ik over heb, is voor voetbal en werk.

    Wie o wie lijkt het leuk om deze story met mij te onderhouden zodat creatieve quizletters er profijt van hebben? ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mij lijkthet wel leuk, maar ik ben er denk niet creatief genoeg voor ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Mij lijkthet wel leuk, maar ik ben er denk niet creatief genoeg voor ^^


    Je mag het altijd proberen? Op internet zijn ook vele voorbeelden, waar ik ook veel inspiratie vandaan haal en wat je kunt overtypen (voornamelijk vertalen)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    (...)

    Je mag het altijd proberen? Op internet zijn ook vele voorbeelden, waar ik ook veel inspiratie vandaan haal en wat je kunt overtypen (voornamelijk vertalen)


    Ik zal er over nadenken, maar waarschijnlijk ben ik er te drukjes voor. Maar we zien wel. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik zal er over nadenken, maar waarschijnlijk ben ik er te drukjes voor. Maar we zien wel. c:


    Is goed ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Iemand anders? Ik weet dat Scorpia er nog over nadenkt, maar hoe meer kandidaten hoe beter ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen! Het is nuttig :')

    Dus inmiddels ben ik weer een beetje begonnen met mijn DIY-story maar ik kan er niet al mijn tijd voor opofferen. Zijn er Quizletters die het leuk vinden om me met deze story te helpen? :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Je hoeft er niet zozeer creatief voor te zijn ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Haha oké ik bump dit...

    Ik zou best wel willen helpen met een DIY - story :)
    Ik had een jaar geleden samen met iemand anders een DIY - story, maar diegene is er mee gestopt en ik vond het niet zo heel leuk om verder alles alleen te moeten doen... Maar ik zou wel willen helpen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly