• Hii,

    Ik heb een uurtje geleden te horen gekregen dat mijn opa een auto-ongeluk heeft gehad.
    Er is een auto achterop die van hem geklapt en hij is doorgeschoten. Daardoor zitten de voorkant en de achterkant van de auto helemaal in elkaar.
    Hij is met een ambulance opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht, aangezien hij klaagde over zijn rug en nek. Hij heeft al heel lang rugklachten, maar dit was toch echt wel de grootste klap voor zijn rug.
    Eenmaal in het ziekenhuis hebben ze foto's gemaakt van zijn rug en nek. Er was niks gebroken of iets, maar ze vertrouwden 2 rugwervels niet.
    Nu krijgt hij een MRI-scan om te kijken wat er aan de hand is.
    Hij ligt nog steeds op de plank, helemaal vastgebonden. Hij is ook erg misselijk, dus als hij moet overgeven, dan kunnen ze hem meteen omdraaien.

    Nu is het wachten op de uitslag van de scan. Zodra we die gehoord hebben, zal ik het hier vermelden. (:

    Much love,
    Amber (BrooksBro)


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Barnabas schreef:
    Wat verschrikkelijk zeg! :c Hopelijk komt uiteindelijk alles weer goed met je opa. Sterkte!


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Wat verschrikkelijk zeg! :c Hopelijk komt uiteindelijk alles weer goed met je opa. Sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat vreselijk
    sterkte ermee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ai, hopen dat het niks ergs is. Sterkte.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heel veel beterschap & sterkte!! Xx

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 9:07 ]

    Plenilunium schreef:
    Ai, hopen dat het niks ergs is. Sterkte.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Barnabas schreef:
    Wat verschrikkelijk zeg! :c Hopelijk komt uiteindelijk alles weer goed met je opa. Sterkte!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Beterschap en sterkte!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.