• Ik vraag me eigenlijk af of mensen mijn story zullen lezen en zou graag jullie mening willen horen.

    Het gaat dus eigenlijk over dit:

    Anna Gheneviev ook wel bekend als Ana moet naar een nieuwe school wat ze niet zo'n pretje vind aangezien ze niemand zal kennen, haar vader heeft welk aangeboden gekregen in Amerika dus ze gaan immigreren wat ze al vreselijk vind. ze wilt haar vrienden niet achter laten. het leek zwaarder dan ze dacht want eigenlijk bleek de nieuwe school toch nog leuk te zijn. als ze 16 word raakt ze zwanger van haar huidige vriend, ze wilt de kinderen eigenlijk niet maar kan ze ook niet afstaan. haar vader is erg teleurgesteld dat ze zo vroeg zwanger is geworden maar steunt haar wel helemaal na de plotselinge dood van haar moeder. zodra Ana 18 word gaat ze uit met een goede vriend van haar en ontmoet ze iemand aan de bar. hij blijkt alleen minder perfect dan dat hij is. hij sleurde haar mee naar een steegje en verkrachte haar waarna ze weer zwanger was. maar het was geen gewone zwangerschap, haar buik en het kind groeide te snel. haar goede vriend heeft alles uitgelegd en opgebiecht en de waarheid is nogal schokkend voor de 18 jarige.

    ik hoop dat ik reacties zal krijgen. bedankt voor het lezen


    stay strong <3

    Sorry ik zou het niet lezen. Ik houd niet van onderwerpen als tienerzwangerschappen etc.


    If a writer falls in love with you, you can never die