• Hoi!
    De titel is een beetje vaag, I know.
    Maar ik heb een soort van adviseur achtig iets nodig. Ik heb de laatste tijd nogal veel ideeën voor verhalen, maar ik zoek nog iemand die me tips wil geven qua schrijven etc.

    Het gaat om de verhalen:
    - Death lottery
    - Rhan-onuitgesproken woorden.
    - Beat the cold
    - The blue butterflies. (komt binnenkort online)

    Ik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven, maar hopelijk snappen jullie het. En anders mag je gerust je vragen stellen, dan probeer ik ze morgen (ochtend) wel te beantwoorden.

    -Ik schrijf mijn verhalen trouwens zelf, Dus het gaat echt puur om de tips etc.
    En nu ga ik slapen

    Liefs,

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 0:23 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De bèta's kunnen je hier ook wel mee helpen, als je dat een beetje ziet zitten. De tips waarnaar jij op zoek bent, vallen denk ik onder de verhaallijn aanvraag. En anders kun je bij je aanvraag altijd nog even nader verklaren waarmee je graag hulp zou willen hebben. ^^
    Er moet dan alleen wel al een hoofdstuk aanwezig zijn wat wij na kunnen kijken, en ik heb niet helemaal goed begrepen of dat al wel of niet het geval was.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    De bèta's kunnen je hier ook wel mee helpen, als je dat een beetje ziet zitten. De tips waarnaar jij op zoek bent, vallen denk ik onder de verhaallijn aanvraag. En anders kun je bij je aanvraag altijd nog even nader verklaren waarmee je graag hulp zou willen hebben. ^^
    Er moet dan alleen wel al een hoofdstuk aanwezig zijn wat wij na kunnen kijken, en ik heb niet helemaal goed begrepen of dat al wel of niet het geval was.


    De meeste hoofdstukjes stuur ik ook wel naar de beta's toe, maar ik wil ze er niet steeds mee lastig vallen. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    De meeste hoofdstukjes stuur ik ook wel naar de beta's toe, maar ik wil ze er niet steeds mee lastig vallen. :/


    Dat is niet lastig vallen hoor! We zijn er voor om je ermee te helpen en we doen het graag. (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien kun je Junns en Rosarum een pb sturen? Ik heb namelijk laatst ook zo'n soort topic geopend en zij reageerden toen. Alleen houden zij niet zo van mijn soort verhalen (van de twee verhalen die ik ga schrijven) maar misschien houden zij wel van jouw soort verhalen. Rosarum is al een storybuddy van iemand dus zij weet er al wat vanaf hoe dat is.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    Misschien kun je Junns en Rosarum een pb sturen? Ik heb namelijk laatst ook zo'n soort topic geopend en zij reageerden toen. Alleen houden zij niet zo van mijn soort verhalen (van de twee verhalen die ik ga schrijven) maar misschien houden zij wel van jouw soort verhalen. Rosarum is al een storybuddy van iemand dus zij weet er al wat vanaf hoe dat is.


    Ah dat was jij! Ik dacht al dat er nog zo'n soort topic was.
    Maar ik ga hun vanavond als ik thuis ben wel even pb-en. Dank je wel voor de tip!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ah dat was jij! Ik dacht al dat er nog zo'n soort topic was.
    Maar ik ga hun vanavond als ik thuis ben wel even pb-en. Dank je wel voor de tip!


    Die is er dus. Graag gedaan.


    Physics is awesome

    Ik wil je best helpen? Stuur me maar pb'tje als je wil.


    16 - 09 - '17