• Ik ben zo slim geweest om mijn wenkbrauwen bij te werken met een scheerding/ haartrimmer. Ik schoot uit!. Nu is er een stuk weg dus heb ik de andere ook zo gemaakt. Niet slim want ze zijn verschillend. PLEASE TIPS!.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Wenkbrauwpotlood of 2 maanden lang een zonnebril dragen. Lol.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    1951 schreef:
    Wenkbrauwpotlood of 2 maanden lang een zonnebril dragen. Lol.


    Pretty is just a pretty word.

    wachten tot het weer aangroeid =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tja.. wenkbrauw potlood is denk ik de enige oplossing xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Tekenen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb zo'n wenkbrauwkit van de Etos. Daar zit een soort poeder in en ook een kwastje.
    Dat gebruik ik nu ook want mijn wenkbrauwen zijn ook een verpest, maar met dat spul kan je dat perfect wegwerken :]


    El Diablo.

    Ik heb zo'n wenkbrauwkit van de Etos. Daar zit een soort poeder in en ook een kwastje.
    Dat gebruik ik nu ook want mijn wenkbrauwen zijn ook een verpest, maar met dat spul kan je dat perfect wegwerken :]


    Bedankt weet je trouwens ook hoe duur hij was??


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Memorie schreef:
    (...)

    Bedankt weet je trouwens ook hoe duur hij was??


    Volgens mij rond de vijf euro.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 18:26 ]


    El Diablo.

    Foto? :Y)
    Ik weet het echt niet, een wenkbrauwpotlood? Camoufleren? De plek met je haar bedekken?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zal ze gewoon bijtekenen.
    Ik ken iemand die had haar wenkbrauwen helemaal weggeschoren en iemand perongeluk met een scheermesje een klein stukje. :']

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 18:24 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ik zal ze gewoon bijtekenen.
    Ik ken iemand die had haar wenkbrauwen helemaal weggescheerd en iemand perongeluk met een scheermesje een klein stukje. :']
    afgeschoren =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 18:24 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Felidae schreef:
    Tja.. wenkbrauw potlood is denk ik de enige oplossing xD


    -

    Ik heb dat ook ooit gehad:') om je gerust te stellen: het groeit weer aan! En tja... Ik droeg alleen maar petjes en het was vakantie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    1951 schreef:
    Wenkbrauwpotlood of 2 maanden lang een zonnebril dragen. Lol.


    Hanige actie haha


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.