Heey,
Dus ik ga beginnen aan mijn eerste story hier op quizlet en ik heb hulp nodig. Ik zoek rollen voor mijn verhaal. Aangezien ik zelf echt best slecht ben in het verzinnen van karakters wil ik vragen of jullie dat willen doen. Je mag er zoveel invullen als je wil. Naar een week zoek ik de beste rollen uit (als er meer zijn voor de zelfde) en zet ik de story online. Ik weet al wel wat het verhaal wordt, ik heb alleen nog karakters nodig. Hieronder vind je een korte beschrijving van het verhaal en een lijstje met wat je moet invullen.
Beschrijving verhaal:
Titel = A Magical Meeting
De hoofdpersoon en Niall ontmoeten in Disney (Parijs). Ze hebben daar veel lol en krijgen gevoelens voor elkaar. Het is zomer vakantie dus nadat ze weer terug van disney komen huoden ze nog steeds contact en besluiten ze om een relatie te beginnen. Tegen het einde van de vakantie krijgt Niall een nieuwe baan en moet de hoofdpersoon terug naar school. Op school komen ze erachter dat Niall de nieuwe assistent leraar is van de hoofdpersoon.
Ik weet nog niet helemaal zeker hoe ik het wil laten eindigen, maar als ik dat wel wist zou ik het natuurlijk niet zeggen. Niall is trouwens 20 in dit verhaal dus maak de hoofdpersoon niet te jong of te oud. P.s. Louis is ook een leraar dus maak zijn vriendin niet te jong
De rollen die ik nodig heb
- hoofdpersoon (als het kan een beetje een nerderig persoon)
- beste vriendin hoofdpersoon
- vriendin harry
- vriendin zayn
- vriendin louis
- vriendin liam
- oudere zus hoofdpersoon
- jaloerse ex Niall (wat ouder persoon, omdat Niall leraar is)
- zusje of broertje Niall
- tweeling broers en/of zussen Hoofdpersoon
Wat ik wil weten
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):
Persoonlijkheid:
Extra’s:
Wil je ingelicht worden over je rol:
Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven:
[ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:43 ]
learn to appreciate what you have before time forces you to appreciate what you had