• Zoals jullie gemerkt hebben is Orianna veranderd in Troll, omdat ik vind dat ze haar naam opvallend vaak veranderd is er (eerst als grap) besloten er een weddenschap aan te koppelen.

Dooddoenervo vs Child

De weddenschap:
    Als Troll haar username een jaar lang n-dus vanaf 2 november 2013 tot 2 november 2014- zal ik Dooddoenervo mijn username veranderen naar Doodoenerien (twaalf tekens lang dus één d) en een roze template aanmaken voor 5 maanden. Maar als Troll hier niet in slaagt doe ik dat niet.

Omdat we het in een topic bespraken kregen Rosarum en Felidea hier ook lucht van, dus om Troll te steunen -tja dankzij het vreselijke tekort aan mannen op Q krijg ik geen Steun.- gaan zij ook de weddenschap aan!
    Ze zullen allebij hun username een jaar proberen te behouden. Omdat Rosarum een andere wil loopt deze weddenschap van elf november 2013 tot 11 november 2014.

Facts VS Felidae

Als Facts als eerste opgeeft zal ze loveNori heten. Maar als Felidae als eerste opgeeft zal ze Lotta heten.

Dus tot volgend jaar, meschien herken je me dan als Doodoenerien. reken daar maar niet op, als je bekijkt hoe snel Troll haar naam veranderd.:X
    Lotta heeft opgegeven--->Nori wint!

DDVO en Child

[ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:05 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Jup, op een profiel blijft de content sowieso wit. Tja, als ik verlies heb ik dat twee maanden.

Dooddoenervo schreef:
    Jup, op een profiel blijft de content sowieso wit. Tja, als ik verlies heb ik dat twee maanden.

Daar kwam ik ook net achter aangezien ik weer eens een nieuwe template wilde. Dat is maar goed ook anders kan je niks zien.

Physics is awesome

Hahaha inderdaad.:')

Dooddoenervo schreef:
    Ik heb een idee, iedereen die mij steunt krijgt geen vloek des doods over zich heen!

Ik steun jou, doodoenerien is een vreselijke naam.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik steun Erieka!! :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Haha, ik ben benieuwd! :3

Let the Night embrace you

Ik ben benieuwd! Ik steun beide.
    (Ik kies geen kant)
    Doodoenerien en een roze template is wel geniaal, maar je usernaam een jaar houden is moeilijk. Alhoewel ik dat ook gedaan heb. -maar dat terzijde-
    Dus beide succes! :)

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Ik vind trouwens, dat als Erieka het wel vol houdt, jij een jaar lang die naam moet houden + een roze template.
    Anders is het niet eerlijk.
    :Y)

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Arratay schreef:
    Ik supporter voor onze geliefde DDVO :Y).

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Ik vind dat we Erica nog de kans moeten geven om eerst een leukere naam te kiezen. Troll is zo trollig. :D

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Avarosa schreef:
    Ik vind dat we Erica nog de kans moeten geven om eerst een leukere naam te kiezen. Troll is zo trollig. :D

Ja Erieka mag dat!(als ze dat doet win ik. :Y))

@Scribe, die roze template geld dan als gelijkmaker.

Dat vind ik eigenlijk echt flauw. Zijn moet die naam een jaar houden terwijl ze veel mooiere usernames heeft waarvan ik zeker weet dat ze die liever een jaar zal hebben en jij vindt dat een roze template daar aan gelijk staat. Twee maanden is echt niks vergeleken met een jaar.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Avarosa schreef:
    Dat vind ik eigenlijk echt flauw. Zijn moet die naam een jaar houden terwijl ze veel mooiere usernames heeft waarvan ik zeker weet dat ze die liever een jaar zal hebben en jij vindt dat een roze template daar aan gelijk staat. Twee maanden is echt niks vergeleken met een jaar.

I agree with this. ^^

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Avarosa schreef:

I also agree

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Avarosa schreef:

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial