Hey allemaal,
Ik zit met nogal een dilemma en ik weet gewoon echt niet wat te doen... De laatste tijd heb ik twijfels over of mijn vriend en ik wel zo goed bij elkaar passen. Telkens komt dat naar boven, en dan gaat het een tijdje goed, maar dan komt het weer terug. Er zijn gewoon een aantal eigenschappen aan hem die voor mij erg moeilijk zijn om mee om te gaan, en ik ben bang dat die niet zo makkelijk/snel zullen veranderen. En telkens maak ik me daar toch weer zorgen over, want het gaat vooral over de blik op de toekomst van ons beide die misschien niet goed overeenkomt.. In ieder geval lijk ik gewoon al veel verder te zijn in die ontwikkeling (van het huis uit gaan, baan etc.) en lijkt hij helemaal nog niet klaar voor dat soort dingen. Hij blijft liever nog jaren thuis om te studeren en daar heb ik gewoon echt moeite mee. En zo zijn er nog wel meer van dat soort dingen.
Maar aan de andere kant wil ik het ook niet uitmaken, want ik hou echt superveel van hem en ik vind hem gewoon ontzettend leuk en lief. Maar steeds komen de twijfels weer naar boven. Ik heb ook al geprobeerd dit duidelijk aan hem te maken, maar volgens mij dringt het gewoon niet tot hem door. Hij maakt er dan altijd maar een soort 'grapje' van.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. Of ik er gewoon mee moet stoppen. Ik weet ook niet in hoeverre dit een goede reden is, om het zo maar te zeggen..
Hebben jullie ervaring met zoiets en wat deden jullie toen?
The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom