• Ik zou straks weg gaan met een vriendin en mijn jongere broer en een vriend van hem. Maar op het laatste moment belt die vriendin af. Nu mijn broer en die andere jongen waren van plan compleet mortal te gaan en mij en die vriendin achter te laten, maar nu ga ik dus alleen met die twee. Ik ben bang dat ik op een gegeven moment helemaal alleen ga zijn en dat is best awkward. Ook heb ik al geprobeerd andere mensen te vragen, maar de meeste hebben al plannen omdat het zo last minute is.

    Is er iemand die mij tips kan geven, of raad of zo?
    Het is niet zo dat ik niet naar het feestje kan gaan, want mijn broer en die vriend willen echt gaan en ik ben chauffeur van dienst. Ik kan mijn broer dat plezier ook niet afnemen .... En wat als ik me ga vervelen bij die twee. Ik kan toch moeilijk helemaal alleen gaan dansen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ja kan je van je sociaalste kant tonen en andere mensen daar ontmoeten? Een beetje socializen en andere mensen leren kennen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ja kan je van je sociaalste kant tonen en andere mensen daar ontmoeten? Een beetje socializen en andere mensen leren kennen?

    Dat is inderdaad een goed idee, één probleempje ik ben nogal verlegen en vind het awkward om zo maar tegen iemand te beginnen.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad een goed idee, één probleempje ik ben nogal verlegen en vind het awkward om zo maar tegen iemand te beginnen.


    Begin met een compliment. ''Wat staat je haar leuk.'' Reageert diegene negatief/kortaf, loop je gewoon weg met een tuttig knikje. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Begin met een compliment. ''Wat staat je haar leuk.'' Reageert diegene negatief/kortaf, loop je gewoon weg met een tuttig knikje. :'D

    Haha, best wel goed idee. Maar je kan toch moeilijk tegen iemand beginnen als die in een groep staat?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Haha, best wel goed idee. Maar je kan toch moeilijk tegen iemand beginnen als die in een groep staat?


    Alcohol.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Alcohol.

    Ik rijd met de auto en moet mensen veilig naar huis brengen, dus dat is geen goed idee. Trouwens alcohol is echt niet de oplossing voor problemen. Dan ben je jezelf niet en gebeuren er dingen die je helemaal niet wil.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik rijd met de auto en moet mensen veilig naar huis brengen, dus dat is geen goed idee. Trouwens alcohol is echt niet de oplossing voor problemen. Dan ben je jezelf niet en gebeuren er dingen die je helemaal niet wil.


    Ja, met rijden is het lastig. Maar ik heb het niet over zwaar drinken, een of twee drankjes is al genoeg om iets losser te worden en makkelijker met andere mensen te praten. Je bent verder nog steeds jezelf en doe geen dingen waar je later spijt van krijgt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ga gewoon ergens bij zitten en meng je in het gesprek. Als iemand iets aan het vertellen is, kun je daar wel op reageren met: "Oh, wat leuk!" of "Ja, dat heb ik ook!" of iets dergelijks.
    Of zoals hierboven al gezegd is, geef iemand een compliment.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Het kan best zijn dat er nog zo'n muurbloempje op het feest is. Die zijn er bijna altijd wel. Kijk of je die kan vinden, dat kan wel helpen :3
    Veel succes!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik rijd met de auto en moet mensen veilig naar huis brengen, dus dat is geen goed idee. Trouwens alcohol is echt niet de oplossing voor problemen. Dan ben je jezelf niet en gebeuren er dingen die je helemaal niet wil.


    Jij weet dat je met de auto moet, de mensen tegen wie je gaat praten weten dat niet. ;) Reageren ze nogal kortaf, dan kan je altijd zeggen dat je begon te praten omdat je alcohol gehad had haha!


    Stop holding me under and let me breathe.