• Sinds vorige week ben ik bezig met Odair's Trilogy, het verhaal dat ik wil gaan schrijven over -zoals je al kunt raden- Finnick Odair. Het verhaal zal uit drie delen gaan bestaan: De 65ste Hongerspelen, Annie's Hongerspelen en de overige vijf jaren tot aan de Kwartskwelling.
    Normaal gesproken verzin ik mijn rollen zelf, maar ditmaal heb ik besloten om het niet te doen. Ik heb namelijk vrij veel rollen nodig en ik weet van mezelf dat ik gehecht kan raken aan mijn personages, dus voor deze ene keer laat ik het aan jullie over.

    Ik heb nodig:

    Vier tributen voor elk district. Twee daarvan moeten mannelijk zijn, de overige twee vrouwelijk. Voor district 4 heb ik maar twee tributen nodig, wederom mannelijk en vrouwelijk.
    Een aantal vrouwen/meisjes uit het Capitool.

    Het invullijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter: (Dit hoeft niet heel uitgebreid)
    Uiterlijk: (Gelieve met foto)
    District:
    65ste of 70ste Spelen:
    Wapens:
    Extra:
    Waarschuwen:


    Rollenlijst:
    District 1:
    District 2: Olivia Montres (70)
    District 3:
    District 4: Annie Cresta (70), Finnick Odair (65), Marina Turner (65)
    District 5:
    District 6:
    District 7: Lucas Rayder (70)
    District 8:
    District 9: Charlotte Jones (70)
    District 10: Wibrand Grace (65)
    District 11:
    District 12:
    Vrouwelijke Capitoolbewoners: Kelly-Esmeralda Fonkeling.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 16:32 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volledige naam: Olivia Kayla Montres (roepnaam = Olivia)

    Leeftijd: 16

    Karakter: Olivia is qua karakter erg sterk en weet zichzelf altijd wel te redden! Ze is erg sluw en kan goed met wapens omgaan! Erg betrouwbaar!

    Uiterlijk:


    LINK: http://i55.tinypic.com/i5bwqg.png
    Olivia is een mooi slank meisje met lang blond haar, ze heeft chocolade kleur ogen en is 1.73 en heeft het perfecte lijf.

    District: 2

    65ste of 70ste Spelen: 70ste

    Wapens: Pijl en Boog, Mes en a Gun

    Extra: Ze vind het helemaal niet erg om vies te worden

    Waarschuwen: JAA

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 19:40 ]

    primarsum schreef:
    Volledige naam: Olivia Kayla Montres (roepnaam = Olivia)

    Leeftijd: 16

    Karakter: Olivia is qua karakter erg sterk en weet zichzelf altijd wel te redden! Ze is erg sluw en kan goed met wapens omgaan! Erg betrouwbaar!

    Uiterlijk:


    LINK: http://i55.tinypic.com/i5bwqg.png
    Olivia is een mooi slank meisje met lang blond haar, ze heeft chocolade kleur ogen en is 1.73 en heeft het perfecte lijf.

    District: 2

    65ste of 70ste Spelen: 70ste

    Wapens: Pijl en Boog, Mes en a Gun

    Extra: Ze vind het helemaal niet erg om vies te worden

    Waarschuwen: JAA


    Ik zet deze erbij, maar het pistool laat ik in het verhaal weg. Anders zou Olivia een te groot voordeel hebben. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volledige naam: Lucas Rayder
    Leeftijd: 12
    Karakter: Een lief jongetje, dol op de bossen, kan goed stropen en overleven maar doodt liever geen mensen. Hij denkt het liefst het beste van mensen.
    Uiterlijk:


    District: 7
    65ste of 70ste Spelen: 70ste
    Wapens: Vindingrijkheid en hij kan dieren villen met een mes (daarnaast geen ervaring met mes), verder heeft hij niet echt talenten.
    Extra: Had een hond, Olivier.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bedankt, Nym! Fijn dat je ook een jonger personage hebt gemaakt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volledige naam: Charlotte Lauren Jones
    Leeftijd: 15
    Karakter: Charlotte is superlief en slim. Ze is niet bang om een spelletje te spelen. Ze is vastberaden om te winnen.
    Uiterlijk:


    District: 9
    65ste of 70ste Spelen : 70 ste
    Wapens: Vechtsporten en een groot kapmes
    Extra: Ze heeft een tattoo :


    Waarschuwen: Ja :)

    Presence schreef:
    Bedankt, Nym! Fijn dat je ook een jonger personage hebt gemaakt. (:

    Alsjeblieft! Is hij niet schattig ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    primarsum schreef:
    Volledige naam: Olivia Kayla Montres (roepnaam = Olivia)

    Olivia is een mooi slank meisje met lang blond haar, ze heeft chocolade kleur ogen en is 1.73 en heeft het perfecte lijf.


    Waarom moeten de meeste meisjesrollen die gemaakt worden altijd zo perfect zijn? Damn vooral dat laatste Ö

    (Sorry, dat moest ik even kwijt, daar kan ik gewoon echt niet tegen, daarin zie je duidelijk het probleem van deze maatschappij --').


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    (...)

    Waarom moeten de meeste meisjesrollen die gemaakt worden altijd zo perfect zijn? Damn vooral dat laatste Ö

    (Sorry, dat moest ik even kwijt, daar kan ik gewoon echt niet tegen, daarin zie je duidelijk het probleem van deze maatschappij --').


    Ik begrijp je reactie wel. Toch is het in dit verhaal geen groot probleem, aangezien de meeste personages niet van heel groot belang zijn. En daarbij hebben de personages hier absoluut niks aan hun uiterlijk, doordat ze in de arena toch onder de modder en het bloed zullen zitten. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik er nog eentje maken? It's fun.

    Capitoolbewoonster
    Volledige naam: Kelly-Esmeralda Fonkeling
    Leeftijd: 21
    Karakter: Houdt van extravagant, veren, bont en nog meer bont. Ze is dol op de Hongerspelen en, omdat ze rijk is, is ze een sponsor voor haar geliefde deelnemers (en sponsort ze ook voor andere dingen if you know what I mean). Ze is geen slecht persoon, ze is wel erg naïef en geloofd daardoor alles wat haar wordt voorgeschoteld. En ze is nou eenmaal opgegroeid in het Capitool.
    Uiterlijk:


    District: -
    65ste of 70ste Spelen: -
    Wapens: Een vork.
    Extra: Ze neemt dat ding op haar hoofd nooit af waardoor ze zo goed als onverstaanbaar is. En nooit, dan bedoel ik, nooit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dallis schreef:
    (...)

    Waarom moeten de meeste meisjesrollen die gemaakt worden altijd zo perfect zijn? Damn vooral dat laatste Ö

    (Sorry, dat moest ik even kwijt, daar kan ik gewoon echt niet tegen, daarin zie je duidelijk het probleem van deze maatschappij --').

    This.

    Wanneer leren mensen nou eens dat 'perfect' niet bestaat? Dat is voor iedereen anders. Dus voor de ene heeft zr een rank lijfje omdat ze dat mooi vinden, terwijl een ander haar wat molliger ziet omdat zij dat nou eenmaal mooi vinden.

    Ik kan me niet herinneren dat er shapeshifters in THG zitten :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Wibrand Simon Grace
    Leeftijd: 16
    Karakter: [(Dit hoeft niet heel uitgebreid) toch wil ik het wat uitbreiden ;p]
    Wibrand is over het algemeen een vriendelijke jongen, wat in scherp contrast staat met hetgeen wat hij zal moeten doen om te overleven: doden. Hij weet dat hij dit zal moeten doen, maar toch zal dit hem in de verdere Spelen kunnen afschrikken. Verder is hij - bij eventuele bondgenootschappen - erg betrouwbaar. Verraden zal hij dan ook niet snel. Maar als je dingen wilt uitvoeren, zul jij met de plannen moeten komen. Wibrand is helemaal niet strategisch ingesteld.
    Uiterlijk:


    Wibrand heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is een beetje aan de kleine kant en is een beetje struiser dan andere jongens van zijn leeftijd. Verder heeft hij moeite met zich stil voortbewegen - hij is nogal onhandig - en heeft hij een slechte conditie.
    District: 10
    65ste of 70ste Spelen: 65ste (?)
    Wapens: Wibrand heeft thuis nooit echt wapens nodig gehad en is dan ook zeer onvoorbereid. Als hij wapens wilt leren gebruiken, moet hij veel onderdelen bij de trainingen afgaan. Hij kan wel wat klimmen, maar dit is - zoals eerder vermeld - niet altijd even onopgemerkt door eventueel lawaai.
    Extra: Ook al lijkt hij vrij kwetsbaar, Wibrand heeft goede ogen en een goed nachtzicht, wat misschien wel in zijn voordeel zou kunnen werken.
    Waarschuwen: Liefts wel :3


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Bronze schreef:
    (...)
    This.

    Wanneer leren mensen nou eens dat 'perfect' niet bestaat? Dat is voor iedereen anders. Dus voor de ene heeft zr een rank lijfje omdat ze dat mooi vinden, terwijl een ander haar wat molliger ziet omdat zij dat nou eenmaal mooi vinden.

    Ik kan me niet herinneren dat er shapeshifters in THG zitten :')


    Ik denk dat ze hier met het 'perfecte lijf' vooral doelt op heel slank, maar toch met brede heupen en grote borsten, zoals dat het overdreven ideaal is van vandaag de dag. Dat irriteert me gewoon echt mateloos, constant dat standaarbeeld. Zoals je zegt inderdaad, perfect bestaat niet en is voor iedereen anders, maar het is echt verschrikkelijk hoe ons toch een bepaald beeld van 'perfectie' wordt opgedrongen en mensen het nog voor zoete koek slikken ook.

    Maargoed, laat ik maar ophouden, ik kan hier echt te lang over doorzeuren anders en daar is dit topic niet voor bedoeld :')

    en @ Presence; Ja, dat klopt ook wel en dat snap ik ook (: Maar aan de ene kant maakt dat zulke rolbeschrijvingen ivm met the Hunger Games (die juist ook een moraal schetst tégen zo'n op uiterlijk gerichte wereld, door middel van de personages in het Capitool) ergens nog erger :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Kerspatchico schreef:
    Volledige naam: Wibrand Simon Grace
    Leeftijd: 16
    Karakter: [(Dit hoeft niet heel uitgebreid) toch wil ik het wat uitbreiden ;p]
    Wibrand is over het algemeen een vriendelijke jongen, wat in scherp contrast staat met hetgeen wat hij zal moeten doen om te overleven: doden. Hij weet dat hij dit zal moeten doen, maar toch zal dit hem in de verdere Spelen kunnen afschrikken. Verder is hij - bij eventuele bondgenootschappen - erg betrouwbaar. Verraden zal hij dan ook niet snel. Maar als je dingen wilt uitvoeren, zul jij met de plannen moeten komen. Wibrand is helemaal niet strategisch ingesteld.
    Uiterlijk:


    Wibrand heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is een beetje aan de kleine kant en is een beetje struiser dan andere jongens van zijn leeftijd. Verder heeft hij moeite met zich stil voortbewegen - hij is nogal onhandig - en heeft hij een slechte conditie.
    District: 10
    65ste of 70ste Spelen: 65ste (?)
    Wapens: Wibrand heeft thuis nooit echt wapens nodig gehad en is dan ook zeer onvoorbereid. Als hij wapens wilt leren gebruiken, moet hij veel onderdelen bij de trainingen afgaan. Hij kan wel wat klimmen, maar dit is - zoals eerder vermeld - niet altijd even onopgemerkt door eventueel lawaai.
    Extra: Ook al lijkt hij vrij kwetsbaar, Wibrand heeft goede ogen en een goed nachtzicht, wat misschien wel in zijn voordeel zou kunnen werken.
    Waarschuwen: Liefts wel :3


    Dit vind ik een hele goede rol. Deze zal ik dan ook zeker gaan gebruiken. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nym schreef:
    Mag ik er nog eentje maken? It's fun.

    Capitoolbewoonster
    Volledige naam: Kelly-Esmeralda Fonkeling
    Leeftijd: 21
    Karakter: Houdt van extravagant, veren, bont en nog meer bont. Ze is dol op de Hongerspelen en, omdat ze rijk is, is ze een sponsor voor haar geliefde deelnemers (en sponsort ze ook voor andere dingen if you know what I mean). Ze is geen slecht persoon, ze is wel erg naïef en geloofd daardoor alles wat haar wordt voorgeschoteld. En ze is nou eenmaal opgegroeid in het Capitool.
    Uiterlijk:


    District: -
    65ste of 70ste Spelen: -
    Wapens: Een vork.
    Extra: Ze neemt dat ding op haar hoofd nooit af waardoor ze zo goed als onverstaanbaar is. En nooit, dan bedoel ik, nooit.


    Geweldig! :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    (...)

    Dit vind ik een hele goede rol. Deze zal ik dan ook zeker gaan gebruiken. (:


    Dat doet me goed dat te horen ^^
    Veel succes trouwens met je verhaal alvast (:


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape