• Ik heb een poosje geleden de oude iPod van mijn zus gekregen
    Ik heb hem aangesloten op mijn computer en haar muziek weggehaald en mijn muziek daarvoor in de plaatst gezet
    En als ik hem aansluit op de computer zie ik ook netjes mijn muziek staan
    Maar als ik dan wil luisteren staan zegmaar alle namen van de oude liedjes erop, maar ze doen het natuurlijk niet
    Maar de nummers die ik er nieuw heb opgezet staan er niet

    weet iemand hoe dat komt?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Geen idee.
    Misschien moet je 'm even helemaal resetten?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Als je een andere computer gebruikt dan je zus toen ze haar iPod gebruikte: heb je de iPod met je iTunes gesynchroniseerd? Soms laadt een iPod namelijk wel op als je hem aan een computer aansluit, maar worden niet alle bestanden overgenomen/verwijderd zoals je dat in iTunes hebt gedaan, omdat je hem aan een ander apparaat hebt aangesloten.

    Veel succes, trouwens, want het is best mogelijk dat je het nodig hebt. Toen ik een nieuwe laptop had moest ik ook allerlei ingewikkelde toeren uithalen om mijn iPod met iTunes op de nieuwe laptop te synchroniseren en alles wat erop stond te kunnen bewaren. iTunes is gewoon echt een heel gebruiksonvriendelijk programma soms. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het een echte Ipod of zo'n nep ding, want bij gewone mp3's heb ik het ook wel eens.


    ©1998