Ja,, Ja Chantou ga weer Rollies weg geven hoor!!!
Want ik ga Stoppen met Al mijn Andere Siries!!
Maar oke,, ik hoop dat ik gewoon met deze door kan gaan, zonder een Inspiratie Stornis te krijgen, ik ik na de 4de deel al weer afhaak
Maar dus,, Mijn iddee!!
Het gaat ofer een meisje, een heeel verwent meisje! Als ze haar super sweet 16 Krijgt. (Ja ze is niet zo oud) Maar als ze niet haar idoll op haar Verjaardag krijgt, Flipt ze hem, Nee want ze krijgt geen Sammy Delux. maar een of andere Wijfen Band, genaamt Tokio Hotel, op haar feest. Ze is zo erg gekwets, dat ze zelfs Tom een Mep in ze zegzicht geeft, omdat hij riep, dat ze een verwent kreng was, omdat ze niet blij was, met wat ze kreeg, en zelf niet meer blij was met haar Gloed Nieuwe BMW 650i Cabrio. Alleen omdat haar vader niet Sammy Delux Had gerechelt, maar dus Tokio hotel. Zal Het meisje altijd zoon Bitch blijfen, of weet Tom haar te Temmen?!
Dus,, mensjes, Wat vinden jullie er van?! [A]
Nouw de rollen!!
De hoofdrol; CuteAsHell
De Bf Hoofdrol; IceCreamx3
Nog een Bf Hoofdrol; ERRORxROMY
Vriendin Bill; LindaRUINEDx
Vriednin Gustav; TwingleWitch
Vriendin Georg; Nickaaii
Meisje, wat Supper Sweet 16 probeert te vergallen(Ash, en Bf's van Ash. Kunen haar niet uitstaan!);
Zo, als je zelf nog rollen weet, Vertel het me!!
Wat ik wl weten;
Naam;
Leeftijd;
Teksje;
Foto;
Wat vind je van me iddee?!;
OPGELET!!!!
Als je de hoofdrol wil, Let op je tekstje!! Je bent een Verwent Kreng, en een Bitch! en nogal Ondankbaar, alles draait om jouw!!!
En natuurlijk, de leeftijd van de hoofrol, is al bekend
EnMensen,, het is nog niet bekend dat th komt,, iedereen denkt dus nog dat Sammy Delux komt!
Dunno ><