Vox schreef:
Mijn vriend had voor mij, voor ons jaar, een dagje Heksendoorn (Hellendoorn in een Halloweentintje) 'gegeven'. Ik ben vroeger namelijk als kind daar heel vaak geweest en ik wilde er eigenlijk al een tijdje naartoe, en dit was het perfecte 'excuus'. ^^
Ikzelf heb een diner voor twee en filmpje 'gegeven'. Ik vind het sowieso niet echt iets om op een jubileum iets 'tastbaars' te geven. Leuke dingen samendoen vind ik belangrijk ^^
Misschien dat het je op ideeën brengt?
Wat ik trouwens op de echte dag heb gedaan (het jubileum viel op een maandag, in een schoolweek, dus we hadden op een zaterdag het 'gevierd'), was een spoor van rozenblaadjes door zijn kamer naar zijn bed, met daar een roos met wat inspirerende teksten. Gewoon om hem te verassen. Vond hij erg lief ^^
Nee, ik vind iets 'tastbaars' geven ook minder leuk. Over het algemeen geef ik eigenlijk liever uitjes, dat heb ik op zijn verjaardag ook gedaan. Maar aangezien we al naar best veel dingen geweest zijn, vind ik het nu wel lastig om iets te verzinnen (:
Maar dat met die rozen is sowieso wel een leuk idee ^^
The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom