• Hi, ik wist niet welk dinges hij moest. dus heb ik hem maar hier gedropt.

    Wat mij steeds meer oppvalt, is dat mensen Bi/Lesbisch zijn. Ik heb hier niks mee ofzo! Want ikzelf heb ook 1 vriendin die Lesbisch is. [Ik zeg haar naam niet, in verbant of ik niet weet of het wél mag] En ik zelf ben ook bi.:$ En nu had ik een vraagje, en misschien is hier al een topic over. En ik wil absoluut niet Dat hier gescholden mee gaat worden, want het is dus totaaal niet mijn bedoeling, respecteer elkaar met een veel respect! Maar back to the point; Wie is hier allemaal Bi/Lesbisch/homo?
    Als je het niet in een topic durft te zetten, mag je ook een pb'tje geven.<3

    xx.<3

    Wów, eigenlijk meer dan ik had gedacht.:$

    Bij mij weet denk ik heel Quizlet wel dat ik Bi-seksueel ben ><


    Ikniet=3

    Niet iedereen die hetero is post hier, neem ik aan.

    beetje bi-schierig maar niet echt bi of homo ofzo

    Wat de fack is bi-schierig dan weer? [Sorry, ik vraag het me af n_n]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ikke nie!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    I dunno. Ik heb wel eens wat gevoeld voor een meisje. Maar ik weet niet wat het was.
    Het kan me ook geen reet schelen. x]


    Mew <3

    Wat zijn de mensen allemaal jong hier, en ik maar denken dat hier allemaal 16/17/18 jarige opzaten(A)

    Ik ben ook 12;)


    ik ben 16(A)
    ik weet nog niet...
    ik voel me soms jongens wel knap ofzo maar ik ben tot nu toe alleen verliefd geweest op meisjes

    Mm, ik ben 13 en zover ik weet val ik toch echt op jongens, (ik ben jongensgek, ons geheimpje XD)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    I dunno. Ik heb wel eens wat gevoeld voor een meisje. Maar ik weet niet wat het was.
    Het kan me ook geen reet schelen. x]


    Dat is lekker.^^

    Mm, ik ben 13 en zover ik weet val ik toch echt op jongens, (ik ben jongensgek, ons geheimpje XD)
    Een geheimpje op een forum op het internet? xD

    (...)Een geheimpje op een forum op het internet? xD


    Neen. x'D
    Anders zet ze het hier toch niet neer [dúah]

    [nietlúlligbedoelt]

    (...)

    Dat is lekker.^^

    Wat is lekker? x'D [/vannatureblond ;p]
    *sorry, ik weet dat ik heel dom ben x]*


    Mew <3

    Zover ik weet hetero,Maar daar maak ik me nou nog niet druk over,Like daar kom ik met de tijd wel achter.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben ook bisexueel.


    -

    Hetero^^


    Ice-cream Rockt more than you x3