• Hooiii,

    Ik maak graag covers en het is vakantie dus heb ik veel extra tijd. Ik kan alleen met mijn telefoon niet hier plaatsen. Ik plaats dáárom bij mijn storie. Ik bewerk ook foto's gewone foto's of ik doe random verzoekjes.

    Ik wil weten:
    Tekst:
    Kleur/zwartwit/iets anders:
    Achtergrond (niet verplicht):
    Foto's:

    Xx Mylene


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)

    Als je het sneu vind waarom lees je het dan en reageer je erop?:8

    Ik las het omdat ik zag dat er een nieuw bericht in dit topic was geplaatst, en ik vind het irritant dat er 1 oranje bolletje in mijn topics blijft staan.
    Ik reageer erop omdat ik mijn mening laat weten.
    Easy right?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bronze schreef:
    (...)
    Ik las het omdat ik zag dat er een nieuw bericht in dit topic was geplaatst, en ik vind het irritant dat er 1 oranje bolletje in mijn topics blijft staan.
    Ik reageer erop omdat ik mijn mening laat weten.
    Easy right?


    Maar waarom zo gemeen en trouwens spreken is zilver zwijgen is goud.

    Easy right?


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)

    Maar waarom zo gemeen en trouwens spreken is zilver zwijgen is goud.

    Easy right?


    Maak kennis met mijn persoonlijkheid.
    En spreekwoorden gaan gebruiken? Stoere chick ben jij zeg.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 11:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bronze schreef:
    (...)

    Maak kennis met mijn persoonlijkheid.
    En spreekwoorden gaan gebruiken? Stoere chick ben jij zeg.



    Je moest eens weten maar jij bent ook heel stoer ik heb je pprofiel bekeken je bent 14 ik ben pas 12 geworden sneu zeg


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)

    Je moest eens weten maar jij bent ook heel stoer ik heb je pprofiel bekeken je bent 14 ik ben pas 12 geworden sneu zeg

    Wat heeft leeftijd hier nou weer mee te maken?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eens ben met Bronze. Reclame hoort niet in een ander topic thuis wat er niets mee te maken heeft. Als je reclame wilt maken, kun je het in de spotlight zetten. En volgens mij heeft leeftijd met dit gekibbel niets te maken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 12:21 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bronze schreef:
    (...)
    Wat heeft leeftijd hier nou weer mee te maken?


    Je voelt je heel stoer maar eigenlijk neem je het op tegen iemand die 2 jaar jonger is dus dan hoef je je niet zo groot te voelen


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    (...)

    Je voelt je heel stoer maar eigenlijk neem je het op tegen iemand die 2 jaar jonger is dus dan hoef je je niet zo groot te voelen

    Wat Mugen zegt. Leeftijd heeft niks met stoerdoenerij te maken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MyPelle schreef:
    (...)

    Je voelt je heel stoer maar eigenlijk neem je het op tegen iemand die 2 jaar jonger is dus dan hoef je je niet zo groot te voelen

    Op de eerste plaats heeft deze hele discussie niks met stoerdoenerij te maken. Bronze gaf enkel haar mening, iets dat gegeven mag worden, al is dit eerder aan een Mod om te doen, dan aan Bronze zelf en opzicht, ze had het ergens ook wel iets vriendelijker mogen verwoorden, i guess XD
    Leeftijd heeft hier echter verder niks mee te maken, en ze valt je verder ook niet aan op jouw als persoon. Dat je twee jaar jonger bent, staat los van dat feit, aangezien Bronze het even goed tegen mij had kunnen zeggen, als ik het zou hebben gedaan in één van m'n topics, en ik ben ruim 11 jaar ouder - oh gosh, i feel old now :'D

    Maar goed, om tot the point te komen, be nice, both of you, aangezien dit soort discussies gewoon tot niks zullen leiden, op een hoop popcornvreters na die houden van wat amusante 'ruzies' op het forum en het eventueel sluiten van het topic omdat er steeds meer onzin bij wordt gehaald, waardoor het punt waar de hele discussie om is begonnen, allang is vergeten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Graag ontopic blijven dames.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Uhm, je bent pas twaalf geworden - wat eigenlijk niks met covers heeft te maken, maar goed - en op je profiel staat dat je veertien bent? :8
    Okee sorry, ik zal maar weer ontopic gaan. Ik vind een mobiele app niet zo erg geschikt om covers mee te maken, eerlijk gezegd. Ikzelf gebruik bijna altijd PicMonkey en ben nog aan het experimenteren met andere programma's. Als je covers op je computer maakt, ogen ze veel professioneler. Je moet je daar niet per se voor blauw betalen (ik betaal ook niks voor mijn fotobewerkprogramma's), maar ik raad je aan om het op de computer te doen. Zelf heb ik geen covers nodig, omdat ik er zelf maak, maar goed. Laten we ophouden met offtopic gaan. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Maak je nogsteeds covers?


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Deze discussie hierboven vond ik grappig.


    She knew the rules so she knew how to break them.