• We hebben deze dingen al vrij lang thuis in de kast liggen, maar vandaag las ik pas voor het eerst bewust de naam.



    Squares: totally chocolatey. :Y)

    Nou zie ik mijn username natuurlijk wel vaker ergens opduiken, want het is een heel gewoon woord (Times Square, square meter, iedere keer dat in een boek iets als vierkant wordt beschreven), maar deze vond ik toch wel erg leuk. Het is zelfs in geel geschreven, dus ik snap niet hoe mij dit niet eerder is opgevallen. :'D

    Zijn jullie wel eens (een van) jullie usernames "in real life" of op een onverwachte plek tegengekomen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahah dat is zeer geniaal! Nu moet het alleen nog lekker smaken en dan is het helemaaaaal mooi! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, lekker!

    En nee ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Niet onbewust :Y) Mijn username is de achternaam van een youtuber en tja dan zie ik om de zoveel tijd zijn achternaam opduiken als hij een nieuw filmpje heeft gemaakt :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oeh, give me. I need chocolate. :Y)
    Maar wel awesome, zeg. (':
    Ik hoor mijn username niet heel vaak voorbij komen, maar als ik ook maar iets hoor wat er op lijkt, voel ik me al aangesproken, haha.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 15:14 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kwam mijn username -en een portret ervan!- tegen op een moleskine agenda :Y) Ik kom hem wel vaker random tegen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gibbs schreef:
    Hahahah dat is zeer geniaal! Nu moet het alleen nog lekker smaken en dan is het helemaaaaal mooi! :Y)


    Het is een soort blok gepofte rijst dat met heel veel plakkerige chocolade aan elkaar wordt gehouden, met chocoladestukjes bovenop. Ik vind het niet spectaculair (de rijst zou eigenlijk wel weg mogen :') ), maar het bestaat vooral uit chocola, dus daarvoor krijgt het bonuspunten. Het is absoluut eetbaar. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, wat leuk!

    Niet echt, mijn username is in een boek de schuilnaam van mijn favoriete personage. Dus het lijkt me sterk als ik hem tegenkom.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Square schreef:
    (...)

    Het is een soort blok gepofte rijst dat met heel veel plakkerige chocolade aan elkaar wordt gehouden, met chocoladestukjes bovenop. Ik vind het niet spectaculair (de rijst zou eigenlijk wel weg mogen :') ), maar het bestaat vooral uit chocola, dus daarvoor krijgt het bonuspunten. Het is absoluut eetbaar. :Y)


    Het rijst gedeelte klinkt mij inderdaad niet geheel als ''lekker'' in de oren, maar voor de rest klinkt t nice. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoda schreef:
    Ik kwam mijn username -en een portret ervan!- tegen op een moleskine agenda :Y) Ik kom hem wel vaker random tegen.

    Van Yoda? Da's echt awesome! *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, kei leuk!
    Ja wel, want de meeste zijn allemaal van Nederlandse acteurs/actrices. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Orchard schreef:
    (...)
    Van Yoda? Da's echt awesome! *.*


    Ja! Het is dat die dingen zo duur zijn en eigenlijk geen agenda's gebruikt, maar anders had ik hem gekocht. Star Wars special edition Moleskine met Yoda er op x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Het rijst gedeelte klinkt mij inderdaad niet geheel als ''lekker'' in de oren, maar voor de rest klinkt t nice. :3


    Het is niet vies en waarschijnlijk en minder rare combinatie dan je zou denken, het smaakt gewoon niet echt ergens naar. Maar ja, ze moesten er toch iets bij gooien om origineel te zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja! Het is dat die dingen zo duur zijn en eigenlijk geen agenda's gebruikt, maar anders had ik hem gekocht. Star Wars special edition Moleskine met Yoda er op x'D

    Ahhh, die moeten wel mooi zijn. Ik houd van Moleskine boekjes. Wel ontiegelijk duur, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha, yum!:'D

    en ja, in alle harry potterboeken - vo dan. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Deze niet Het is de bijnaam van Ryan Lochte maar mijn vorige, Spotgaai kwam ik wel vaak tegen haha :3


    If a writer falls in love with you, you can never die