• Ik was mijn huiswerk aan het maken en ja hoor, na een paar minuten kwam mijn kat al op mijn boeken liggen. Hij ging er overheen rollen, helemaal op het boek liggen en sloeg continu mijn pen weg.




    Hij was echter niet zo blij toen hij weg moest, omdat ik mijn huiswerk toch wel graag af wilde krijgen.


    26 - 02 - '16

    Felidae schreef:
    Mijn kat zou met dan gaan krabben en bijten als ik hem weg zou willen duwen :Y)


    Mijn kat begon kopjes te geven en te slijmen, alsof het oh zo zielig was dat hij even een paar centimeter opzij moest gaan liggen zodat ik mijn bladzijde om kon slaan :W


    26 - 02 - '16

    Trouwens, is dat Pom?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Maven schreef:
    (...)

    Het was een puzzel waarin alle begrippen verwerkt waren, gewoon om ze te leren, maar inderdaad nogal onzinnig.

    Moeten wij soms ook 'ns doen voor Engels, maar onze leraar slaat die altijd over. *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Maven schreef:
    (...)

    Mijn kat begon kopjes te geven en te slijmen, alsof het oh zo zielig was dat hij even een paar centimeter opzij moest gaan liggen zodat ik mijn bladzijde om kon slaan :W


    Haha xD Mijn kat kijkt eerst heel lief en gaat op zijn rug liggen en als ik hem dan wil aaien over zijn buik pakt hij mijn hand vast met zijn nagels en begint met zijn achterpoten te trappen en me te bijten -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hahaha. (':
    Mijn kat springt heel vaak op m'n schoot als ik aan het lezen ben en dan gaat hij boven op m'n leesboek liggen. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als ik zeg maar met opgetrokken benen op de bank zit, moét ze er tussen zitten. Ook al zit ik met een boek of m'n telefoon. (cat)

    Hé, dat is maatschappijleer :p En toevallig dezelfde opgave die ik vandaag af moest hebben XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Parachutes schreef:
    Hahaha. (':
    Mijn kat springt heel vaak op m'n schoot als ik aan het lezen ben en dan gaat hij boven op m'n leesboek liggen. ;p


    Mijn katten doen dat met m'n laptop :W


    Lovina schreef:
    Als ik zeg maar met opgetrokken benen op de bank zit, moét ze er tussen zitten. Ook al zit ik met een boek of m'n telefoon. (cat)


    Dat hebben mijn katten soms ook, de ene komt niet zo graag op schoot en de ander wel.


    Anduril schreef:
    Hé, dat is maatschappijleer :p En toevallig dezelfde opgave die ik vandaag af moest hebben XD


    Hahaha, toevallig :')


    26 - 02 - '16

    Mijn kat is dan echt niet van mijn boek weg te krijgen, maar ze gaat ook heel vaak op het toetsenbord van mijn laptop liggen en dan besluit ze dat dat voor de komende uren haar slaapplaats is en dat ze daar niet weggaat (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Mijn kat is dan echt niet van mijn boek weg te krijgen, maar ze gaat ook heel vaak op het toetsenbord van mijn laptop liggen en dan besluit ze dat dat voor de komende uren haar slaapplaats is en dat ze daar niet weggaat (:


    Haha, die van mij gaan gelukkig wel weg als ik dat aangeef, anders kan ik natuurlijk niet gamen. :W


    26 - 02 - '16

    Hahaha, jammer dat mijn hond dat niet ook doet ='D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amnesiae schreef:
    Hahaha, jammer dat mijn hond dat niet ook doet ='D


    Haha, dat zou wat zijn, de hond ineens op tafel :')


    26 - 02 - '16


    Mrow?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 19:08 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    mag ik jouw kat inhuren aangezien ik m'n hw nie af heb?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn kat denkt altijd Pet me woman. En dan komt ie ff op schoot liggen terwijl ik met mn laptop of de iPad zit. Helaas met huiswerk niet, want dat maak ik boven of aan tafel en de katten mogen nie op tafel bij ons.
    Nog erger is als hij persé op schoot moet zitten terwijl ik met mijn benen opgetrokken zit of in kleermakerszit. Staan zn poten altijd op de verkeerde plaatsen -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen