• http://www.modekungen.se/en/beanie-london-23722

    Ik had deze beanie gezien op een of andere Zweedse site, weet iemand of ik hem ergens kan vinden waar hij goedkoper is & naar Nederland shipt :D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    moet er echt London op staan?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    In Londen. Die mutsen verkopen ze in bosjes in Amsterdam met het woord 'Amsterdam' erop. Dus in Londen moet je zijn voor deze soort muts, maar ik denk dat dat duurder is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ariena schreef:
    moet er echt London op staan?

    Nee :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Er hoeft geen London op te staan? Dan kun je die dingen echt overal kopen volgens mij. Probeer het eens bij de Claire's of de Six ofzo, daar hebben ze een hoop van die mutsen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Er hoeft geen London op te staan? Dan kun je die dingen echt overal kopen volgens mij. Probeer het eens bij de Claire's of de Six ofzo, daar hebben ze een hoop van die mutsen.


    Thanks, ik zal wel even kijken. Ik heb ze tot nu toe nog alleen maar bij ebay, engelse site's etc. gezien, maar dat gaat hem niet worden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Parachutes schreef:
    Er hoeft geen London op te staan? Dan kun je die dingen echt overal kopen volgens mij. Probeer het eens bij de Claire's of de Six ofzo, daar hebben ze een hoop van die mutsen.


    Je haalt me de woorden uit de mond. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Primark.


    x

    eBay.


    To infinity and beyond •

    H&M


    I am an idiot, I move.