In mijn laatste topic die ik had geplaatst had ik het erover om te gaan stoppen met school. Ik ben uiteindelijk gestopt met school. Maar ik en mijn ouders waren het er over eens dat ik een baan moest gaan zoeken. Ik had geen werk.
Na veel ruzie te hebben gehad met mijn moeder vooral over het kiezen van een nieuwe opleiding, en over het zoeken van werk mocht ik gisteren uiteindelijk op sollicitatiegesprek komen. Ik werd aangenomen. Maar dit werk is maar voor 3 dagen in de week, en maar van 07.30 - 11.30.
Ik verdien genoeg om de CZ te betalen en daar gaat het mij vooral om. Mijn moeder vind dit veel te weinig en wil dat ik 32 uur per week ga werken.
Nou gaat dit heel verwaand klinken maar ik vind dit goed genoeg. Ik verdien genoeg geld, maar mijn moeder wil dat ik nóg meer ga werken. Volgens haar moet ik binnen 3 maanden een nieuwe baan hebben gevonden.. dus 2 banen tegelijkertijd. en als ik dat niet heb, dan weet ik ook niet wat ze gaat doen eerlijk gezegd. Maar ik vind het niet fijn dat ze me onder druk zet bij zulke dingen. - Na het stoppen van mijn opleiding was ze voor mijn gevoel me aan het 'dwingen' om in te stromen bij een nieuwe opleiding en moest ik zoals deze keer ook binnen 3 maanden een nieuwe opleiding hebben gevonden.
Sorry maar ik moest dit even kwijt, heb straks nog ruzie gehad erover met mijn moeder en ik zit er even doorheen :C
[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:40 ]
Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.