• Ranking The Stars
    WE KIEZEN EEN NIEUWE DATUM OM VERDER TE GAAN! STEMMEN! *O*

Tinychat

Berna - Awestruck - 9 november | 16
    Lieke - Ramazzotti - 8 maart | 16
    Miriam - Shaughnessy - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16 | Afwezig van 4 t/m 11 oktober.
    Gabriëla - Scanlon - 29 december | 16
    Aniek - Cavanagh - 24 december | 14
    Melissa - Lipari - 22 januari | 15
    Ness - Nuka - 23 september | 14
    Marlijn - Delancy - 24 december | 14
    Noek - Cimmaron - 27 juni | 15
    Marie - Averalda - 3 juni | 13
    Kayleigh - WreckedKid - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15
    Myke - VanGogh - 25 juli | 16
    Gail - Rey - 20 juni | 17
    Sylvie - Cenation - 18 juni | 19

- 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.

[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 13:45 ]

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Haha Gabs ^-^

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik zit in een nogal.. fucked up situatie. :')

Shaughnessy schreef:
    Ik zit in een nogal.. fucked up situatie. :')

Awh, kunnen we je helpen?

Averalda schreef:
    (...)

Awh, kunnen we je helpen?

Misschien wel. Misschien hebben jullie advies, wat het slimst is ?
    Ik heb al eens verteld over die soort van ex van me (we noemen hem even J), die me sinds kort helpt met natuurkunde, oftewel we hebben weer wat meer contact. (and I've missed him a lot) Ik heb ook al eens verteld over die jongen van 2 meter (dat is V). Well, pas bedacht ik me: Eigenlijk zou het nog steeds echt wat kunnen worden tussen mij en J. Ik weet dat het mogelijk is. En ik heb hem zó erg gemist. Maar toch, ik weet niet of ik risico durf te nemen als ik helemaal voor hem ga om weer met een gebroken hart te zitten. En dan V. Afgelopen vrijdagavond heb ik dus met hem, mijn vriendin en haar vriendje een film gekeken. Nou, V. was heel lief. En af en toe kreeg ik echt van die kriebels in m'n buik, en toen dacht ik: Wtf? Ik kan hem niet leuk gaan vinden.. En op het einde gaf hij me een knuffel en idk het voelde zo goed. Maarja, ik weet dus echt niet voor wie ik nou moet gaan.. of ik uberhaupt wel voor één van hun moet gaan. En ik w'appte net met V., en hij zit in dezelfde situatie, en hij zei zovan: "Ik wil alleen zeggen, dat als het niet werkt met die andere (geld ook voor mij) dan kan het nog wel tussen ons. Maar niet als 2e keus ofzo, echt niet."
    Ugh idk what to dooo.

Shaughnessy schreef:
    (...)

Misschien wel. Misschien hebben jullie advies, wat het slimst is ?
    Ik heb al eens verteld over die soort van ex van me (we noemen hem even J), die me sinds kort helpt met natuurkunde, oftewel we hebben weer wat meer contact. (and I've missed him a lot) Ik heb ook al eens verteld over die jongen van 2 meter (dat is V). Well, pas bedacht ik me: Eigenlijk zou het nog steeds echt wat kunnen worden tussen mij en J. Ik weet dat het mogelijk is. En ik heb hem zó erg gemist. Maar toch, ik weet niet of ik risico durf te nemen als ik helemaal voor hem ga om weer met een gebroken hart te zitten. En dan V. Afgelopen vrijdagavond heb ik dus met hem, mijn vriendin en haar vriendje een film gekeken. Nou, V. was heel lief. En af en toe kreeg ik echt van die kriebels in m'n buik, en toen dacht ik: Wtf? Ik kan hem niet leuk gaan vinden.. En op het einde gaf hij me een knuffel en idk het voelde zo goed. Maarja, ik weet dus echt niet voor wie ik nou moet gaan.. of ik uberhaupt wel voor één van hun moet gaan. En ik w'appte net met V., en hij zit in dezelfde situatie, en hij zei zovan: "Ik wil alleen zeggen, dat als het niet werkt met die andere (geld ook voor mij) dan kan het nog wel tussen ons. Maar niet als 2e keus ofzo, echt niet."
    Ugh idk what to dooo.

Ik zou het allebei niet doen, gewoon omdat ik nog geen vriendje wil, maar goed. :')
    Wat lijkt jou het beste? Gewoon je hart volgen. Misschien klinkt het heel cliché maar het werkt altijd het beste. ^.^

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ramazzotti schreef:
    (...)

Ik zou het allebei niet doen, gewoon omdat ik nog geen vriendje wil, maar goed. :')
    Wat lijkt jou het beste? Gewoon je hart volgen. Misschien klinkt het heel cliché maar het werkt altijd het beste. ^.^

Wat Lieke zegt :3 Je hart volgen

Ramazzotti schreef:
    (...)

Het is moeilijk. D: Ergens heb ik het gevoel dat ik die 2e kans bij J moet grijpen, maar toch ook niet. En ik twijfel over V omdat ik twijfel over J. Kun je het nog volgen? :')

Shaughnessy schreef:
    (...)

Het is moeilijk. D: Ergens heb ik het gevoel dat ik die 2e kans bij J moet grijpen, maar toch ook niet. En ik twijfel over V omdat ik twijfel over J. Kun je het nog volgen? :')

Ik snap je precies. :'D En was V niet die zonnebrandjongen? Of zit ik er nu naast, haha.

Ramazzotti schreef:
    (...)

Ik snap je precies. :'D En was V niet die zonnebrandjongen? Of zit ik er nu naast, haha.

Hehehe. c:
    Ja, V is zonnebrandjongen. :3

Shaughnessy schreef:
    (...)

Hehehe. c:
    Ja, V is zonnebrandjongen. :3

Ahaaaa. Maar ik dacht dat je hem juist verafschuwde? Of is dat nu dus ook omgeslagen?

Ramazzotti schreef:
    (...)

Ahaaaa. Maar ik dacht dat je hem juist verafschuwde? Of is dat nu dus ook omgeslagen?

Neee, ik verafschuw hem niet haha. c: Maar ik zag hem gewoon als een normale vriend, maar door vrijdag twijfel ik zo erg. En nu weet ik dus niet wat ik moet doen. :c

Shaughnessy schreef:
    (...)

Neee, ik verafschuw hem niet haha. c: Maar ik zag hem gewoon als een normale vriend, maar door vrijdag twijfel ik zo erg. En nu weet ik dus niet wat ik moet doen. :c

Ah. Nah ja, idk, ik kan je niet echt goed advies geven want ik heb gewoon nog nooit een vriendje gehad, of laat staan iemand leuk gevonden. Dus ja, misschien kan je er een topic over maken, desnoods? :'D

Ramazzotti schreef:
    (...)

Ah. Nah ja, idk, ik kan je niet echt goed advies geven want ik heb gewoon nog nooit een vriendje gehad, of laat staan iemand leuk gevonden. Dus ja, misschien kan je er een topic over maken, desnoods? :'D

Hm, dat kan niet. Ik heb 2 vriendinnen in het echt, die ook op Q zitten. I don't want them to read it. :3

Shaughnessy schreef:
    (...)

Hm, dat kan niet. Ik heb 2 vriendinnen in het echt, die ook op Q zitten. I don't want them to read it. :3

Oh, echt? Stiekem ben ik heel benieuwd naar hun usernames. :3333
    En wil je even heel lief zijn en met Liam reageren? (((((:

Ramazzotti schreef:
    (...)

Oh, echt? Stiekem ben ik heel benieuwd naar hun usernames. :3333
    En wil je even heel lief zijn en met Liam reageren? (((((:

Sure. c:
    Klik op deze spoiler. :3
    Hun usernames zijn xMarLouisx en love1D4ever ofzo. :'D *checkt*

[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 14:09 ]