Avarosa schreef:
Wat belachelijk dat die moderator gewoon meedoet.
Ja, dat vond ik een...apart gevalletje. Eerst zeggen van een slot zodat die site niet in een verkeerd daglicht komt en dan gezellig mee babbelen. Maar goed. Het is ergens best hilarisch.
Rey schreef:
(...)
Ja, dat vond ik een...apart gevalletje. Eerst zeggen van een slot zodat die site niet in een verkeerd daglicht komt en dan gezellig mee babbelen. Maar goed. Het is ergens best hilarisch.
Nou, ik vind het het grappigst dat ze me 'gevonden' hebben en dan opscheppen dat het super simpel is.
En dan vervolgens allemaal foto's van een ander op die site zetten. Arm kind
Nou, ik vind het het grappigst dat ze me 'gevonden' hebben en dan opscheppen dat het super simpel is.
En dan vervolgens allemaal foto's van een ander op die site zetten. Arm kind
Hahaha, ja he. Arm kind idd. Wanneer waren ze op Q anyway? Gisteren of al een hele tijd geleden?
Ik was het net aan het lezen, je zou moeten zeggen dat ze naar iedereen hier een algemene melding hebben gestuurd over hun plannen ik vraag me af hoe ze zouden reageren
Faelan schreef:
Ik was het net aan het lezen, je zou moeten zeggen dat ze naar iedereen hier een algemene melding hebben gestuurd over hun plannen ik vraag me af hoe ze zouden reageren
Volgens mij was er al gezegd dat er een waarschuwing over forums gaat en toen zeiden ze dat ze het anders zouden aanpakken. :')