Binnenkort ga ik waarschijnlijk een verhaal uitwerken en op Q online zetten, alleen of met iemand anders. Dit is een korte samenvatting over mijn verhaal. Zouden deze lieve creabea's een leuke titel voor me kunnen bedenken? Ik ben er niet zo goed in, to be honest. Dit is trouwens nog geen officiële beschrijving!
Aimee-Lynn is een meisje, een dolgelukkige prinses. Ze is tussen de 13 en 19 jaar oud en houdt veel van haar ouders en het paleis. Natuurlijk ook van het geld en het land, Dheanië. Haar vader, Gerard en haar moeder, Fachita houden zielsveel van hun enige dochter. Door een probleem met Fachita's buik kan ze niet meer zwanger worden dus Aimee-Lynn blijft (voorlopig) enig kind, waar ze blij mee is. Met Dheanië gaat het volledig goed. Dheanië groeit tot een rijk land en iedereen is gelukkig. Totdat professor Hawlings en zijn knechten het land wilden veroveren vanwege de rijkdom. Aimee-Lynn en haar twee vriendinnen (de vriendinnen, Yuliette en Tessa zijn knechten in het paleis) proberen ze tegen te houden. Fachita word kort daarna ernstig ziek waardoor ze weinig kan doen.
Het land werd veroverd, de koninklijke familie vluchtte en daarna zit het land zonder gemeente. Hoe loopt dit af?
Van harte bedankt alvast.
[ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:33 ]
Some people are art and do art at the same time