• Ik heb een neiuwe idee.
    De vriendin van Bill is zwanger, al 5 maanden, en nu pas heeft de pers het door, meteen word de jacht geopent op de eerste kliekjes van hun tween samne, zei met een dikke buik. Er word ook al geboden, geboden op de eerste foto's van het babytje.

    Hamburg:
    een 14 jarig meisje is boos, heel erg boos. Waarom hebben mensen het wel voor dat kind over maar niet voor mij,. Bill had al een dochtertje, nooit is iemand erachter gekomen. Nooit heeft iemand 18,5 miljoen geboden voor haar foto's.. ze is boos, heel erg boos en zint op wraak. Ze verzint een plannetje,. Een list,..

    x3.

    A million dollar Baby.

    Rollen.*
    Verrasing 1 [xPLOPMELK] [Vriendin Tom]
    Verrassing 2 [BiLlSMuRf] [Bf dochter bill]
    Verrassing 3 [EvaLovesBill] [Dochter Bill,Sorry je moet wel richting 15 jaar zijn.]

    Verrassing 4 [TOMSDICK] [Journaliste]
    Verrassing 5 [HappyKiss ] [ vriendin bill]

    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje!:!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja iedereen oke ik ben slecht pas het maar aan naar hoe jij denkt dat het best is, en ik wil tekstjes nu ga ik echt leren bye schatje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké x'D


    *He's the one.

    Schat je weet het he, Tekstje, anders ga ik dreigen enzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    naja halo ik dnek hoor!


    *He's the one.

    Ja is goed oke Ivy nu afsluiten!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zo mijn tekstje ;)

    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    ik heb het tekstje gezet bij mijn info
    je mag het wel wat aanpassen als het nodig is want ik vind het heel moeilijk om een goed tekstje te schrijven


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker