• Heey ik zit nog maar even op quizlet en wil nu mijn eigen verhaal schrijven maar ik heb een vraag.
    hoe kun je een link naar een foto onder een woord zetten?
    alvast bedankt xx

    [ url= *link* ] *woord* [ /url ]
    En dan zonder de spaties ertussen (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:12 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Onder een woord of bedoel je juist dat het een link is als je op het woord klikt? Op het laatste kan ik je antwoord geven!

    Stel je voor je hebt een plaatje waarnaar je wilt linken, bijvoorbeeld op We Heart It, Google e.d. Zorg dat je het juiste linkadres hebt, een volledige URL die alleen verwijst naar dat plaatje. Ik doe ene voorbeeld mét een link en eentje die dat ook heeft, maar dan spaties tussen de codes, zodat je het voorbeeld misschien begrijpt.

    - 'Mijn naam is Klaasje en ik hou van Harry Potter. Als je op dit plaatje klikt, dan zie je een foto van mijn favoriete verfilming!'

    - 'Mijn naam is Klaasje en ik hou van Harry Potter. Als je op [ url= http://en.gtwallpaper.com/fondecran/harry_potter/harry-potter_25.jpg ]dit[ /url ] plaatje klikt, dan zie je een foto van mijn favoriete verfilming!'


    Alleen de spaties weghalen uit de bold gedeeltes. Hopelijk heb ik je kunnen helpen! c:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thanks !x

    nu wil ik het testen ^^
    Ik ben Nori en ik ga dit doen als ik teveel ijskoffie drink xD

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 0:17 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.