haay iedereen, ik weet niet of dit bij dit sub-topic moet of bij school, het heeft er alle bij mee te maken dus ja ^^ . In ieder geval, ik ben dus gisteren van driedaagse terug gekomen, ik zal even uitleggen wat het is vorr het geval dat je het niet kent.Tijdens de driedaagse is het eigenlijk de bedoeling dat je je klas beter leert kennen en je faat sporten en activiteiten doen met heel het derde jaar. Daar komt het op neer, je hebt dit alleen in het eerste en in het derde jaar. Maar zoals ik dus al zei het was echt GEWELDIG, ik ben beter bevriend geraakt met de meisjes vanmijn klas zn met pensen van de vriendengroep op school. Zoals sommige van jullie weten heb ik een crush ( hier is de link naar dat topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155583&page=last&message=175) Nu deze driedagen was hij heel de tijd bij de groep, maar ik heb een klein probleem. Mijn beste vriendin vertelde dat ze hel niet moest en dat er geen klik was, en dus staat zei nooit bij obs, de groep. Ik wil hem echt beter leren kennen enzo. maar nu zij dat heeft gezegd heb ik het gevoel dat ik moet kiezen....
Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3