• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!

    Gryffindor
    - Jim Hawkins - Zesde jaar - Aurae - 1;8
    - Edward Elric - Zevende jaar - Alchemist - 1;8
    - Kenai Bear - Zevende jaar - xBoselfje - 1;3
    - Astrid Hofferson - Zevende jaar - Faelan - 1;12
    - Merida May DunBroch - Vijfde jaar - Wunjo - 1;11
    - Ariël Petiffer - Zesde jaar - Ellison

    Slytherin
    - Jack Frost - Zesde jaar - Alchemist - 1;2
    - Eugene Fitzhebert - Zevende jaar - Chekov - 1;6
    -
    - Velton
    - Purge
    - Butera

    Hufflepuff
    - Russel Ahola - Eerste jaar - xBoselfje - 1;1
    - Sokka van de Waterstam - Vijfde jaar - Morrowind - 1;9
    -
    - Rapunzel Artis-Ignotis - Vijfde jaar - Fortunatis - 1;9
    - Charlotte La Bouf - Zesde jaar - LostMagic - 1;10
    - Giselle - Zesde jaar - Velton - 1;11

    Ravenclaw
    - Hiccup Haddock - Zevende jaar - Aurae -1;9
    -
    -
    - Penelope 'Penny' Forrester - Eerste jaar - LyraPhoenix - 1;5
    - Sophie Casterwill - Zesde jaar - Demyx - 1;4
    - Vanellope von Schweetz - Zesde jaar - Wolfheart - 1;10

    Anna - Velton
    Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan!

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling: Heb je geen idee welke afdeling er bij je personage past? Vul je rol in en doe dan een Sorteerhoedquiz hier op Q in de schoenen van je personage!
    Innerlijk: Zo uitgebreid mogelijk
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra: Denk aan geschiedenis, familie, huisdier, toverstok, beste vakken, slechtste vakken, klassenoudste en functie in het Quidditchteam


    Regels
    - Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan. Een 'menselijke' faceclaim is handig, maar niet verplicht.
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten maar je hoeft niet te overdrijven
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 150 woorden
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Schelden mag in IC maar hou het netjes
    - Naamveranderingen graag doorgeven
    - Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden
    - Hou het realitisch
    - Wanneer ik, Aurae of Alchemist niet online zijn mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic


    Praattopic
    Speeltopic 1
    Veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Velton schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik woensdag niet gelijk reageer. Ik ga namelijk met mijn klas op kamp van dinsdag tot vrijdagmiddag. :']

    Ik reageer ook pas vrijdag/zaterdag, denk ik. Ik moet namelijk vrijdag de eerste twee hoofdstukken van mijn profielwerkstuk inleveren. En dat is een klotewerk. En zit hem daar nu een beetje over te stressen, maar zaterdag ga ik schrijven. (Misschien eerder als het kan)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Edward is af. A little crappy, but still. :')


    help

    Volledige naam:
    Astrid Hofferson
    Leeftijd:
    17
    Jaar:
    Zevende
    Afdeling:
    Gryffindor
    Innerlijk:
    Astrid is een koppig en vrij bruut persoonlijkheidje. Ze weet wat ze wil en ze zal er alles aan doen haar doel te bereiken. Ze is ook een best jaloers type, maar vind het moeilijk om dat toe te geven samen met haar andere gevoelens. Ze is ook niet snel te imponeren en ook niet snel om te praten met vleierij, wat haar een echte Viking maakt. Daarnaast heeft ze ook een vrij kort lontje en af en toe wel eens een woedeaanval. Ook is ze gedreven in alles wat ze doet en ze wil dan ook in alles het beste zijn, maar zoals altijd is dit niet één van de gemakkelijkste opgaven alles tijden. Daarnaast is ze ook vrij inventief, maar ze staat niet altijd open voor nieuwe plannen, zeker niet als het niet de hare zijn.
    Uiterlijk:


    Ze is voor een Vikingvrouw, lichtgebouwd en slank. Ze heeft heldere blauwe ogen en blond, vaak gevlochten haar. Ook heeft ze een lief snoetje, maar laat je daardoor niet bedriegen. Ze gaat ook vaak gekleed in een rok met spikes op en warme schoenen. Ze is ook dol op doodshoofdjes op haar kleding en bontmantels. Ze heeft ook altijd een lederen band om haar voorhoofd en is vaak in niet te opvallende kleuren gekleed. Ze baalt er ook heel erg van dat ze haar strijdbijl moet achterlaten in Berk, maar ze heeft een kleine, houten miniatuur ervan.
    Extra:
    Astrid heeft haar eigen draak Stormfly, die ze bij vertrek jammer genoeg moest achterlaten. Haar toverstaf is van berkenhout, 25.4 centimeter lang en met een kern van drakenbloed. Haar beste vakken zijn vliegen en verzorging van fabeldieren. Ze is het slechtst in transfiguratie en daar baalt ze best van, aangezien ze er alles aan doet om die cijfers op te krikken, terwijl het niet echt blijkt te lukken… Alleen. Ze is ook Headgirl en Zoeker in het Gryffindor Quidditch team.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:57 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze is af, maar ik denk niet dat het aan jullie normen voldoet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil vanavond proberen te beginnen aan mijn rol.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faelan schreef:
    Ze is af, maar ik denk niet dat het aan jullie normen voldoet


    No worries, ze is goed. (':
    -Van mij toch. Marthe?-


    kindness is never a burden.

    Ellison schreef:
    Ik wil vanavond proberen te beginnen aan mijn rol.


    Okido. We beginnen woensdag. Misschien morgen, but I'll see. (x


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    (...)

    No worries, ze is goed. (':
    -Van mij toch. Marthe?-
    oh okay thanks mate


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wolfheart schreef:
    Volledige naam: Vanellope von Schweetz
    Bijnamen: Glitch, Princess Vanellope, President Vanellope von Schweetz, Kid, President Fart-feathers, Baroness Boogerface
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Vanellope is een energiek meisje vol leven en humor. Maar de jaren van pesten heeft ervoor gezorgd dat ze wat zuur naar het leven en mensen kijkt. Ze is vaak gevoelig voor beledigende en brutale opmerkingen. Toch is ze een vergevingsgezind persoon en kan meestal niet lang boos blijven op iemand.
    Vanellope is erg vastbesloten en vaak als ze iets wilt doet ze er veel aan om dat ook te krijgen. Ze is ook erg wilskrachtig en koppig. Ze blijft vaak bij haar standpunt, en niet veel mensen kunnen haar daar van af brengen. Over het algemeen kan ze ook erg liefdevol zijn, zeker voor degene die erg aardig tegen haar zijn. Want niet veel mensen zijn dat, of zijn dat geweest.
    Ze heeft een verwrongen en soms sarcastisch gevoel voor humor, dat maakt haar zo leuk. En vaak verwacht je dat ook niet van haar.
    Uiterlijk:



    Glitch heeft mooie zwarte haren die redelijk lang zijn. Haar bruine oogkleur past erg goed bij haar. Ze is nogal klein, iets wat ze soms irritant vind omdat ze telkens naar anderen op moet kijken. En nee, met klein is ze niet 1.60, maar ze is nog kleiner. Rond de 1.45, 1.50 m. Erg klein dus. Soms is ze onzeker over haar uiterlijk, maar ze is wel mooi. Ze heeft een mooie glimlach, die goed bij haar past.
    Extra: -


    Ik vul het straks verder in.:Y)


    Klaar.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    LostMagic schreef:
    Volledige naam: Charlotte "Lottie" La Bouff
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6de jaar
    Afdeling: Huffelpuff
    Innerlijk: Lottie is een beetje het naïve meisje, ze gelooft nog in wensen bij vallende sterren, prinsen en 'Ze leven nog lang en gelukkig'. Haar vader is een van de rijkste mannen van het land waardoor ze nooit echt problemen met wat dan ook heeft gehad. Ze is een beetje leuk gek, kan soms geobserdeerd overkomen en probeert altijd iedereen te helpen hun innerlijke "prinses" te vinden. Als je Lottie haar vriendin bent, gaat ze voor je door het vuur. Ze probeert altijd het beste in iedereen te zien wat niet altijd slim is. Lottie is vrijgevig en wil altijd mensen helpen.
    Uiterlijk: Lottie heeft kort (tot op haar schouder) golvend blond haar dat altijd in model zit. Ze draagt meestal roze lippenstift die mooi bij haar roze outfits past. Door haar prinsessendromen is ze dol op roze. Ze heeft blauwe ogen, lange wimpers en is slank. Ze draagt meestal hakken aan haar voeten waar ze zelf pirouettes mee kan draaien als ze er zin in heeft.


    1 2 3 4

    Extra: Ze rookt soms als ze zich gestrest voelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ya kiddin? Lottie die rookt? Dat is nieuw. But whatever. Het is jouw personage xd


    kindness is never a burden.

    SHHT ik wilde dat ze een slechte kant had :( geen perfectie weet je nog?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    SHHT ik wilde dat ze een slechte kant had :( geen perfectie weet je nog?


    Roken is niet perse slecht, y'know xd
    En trouwens. Ze is naïef, dat is al een 'slecht kantje'.


    kindness is never a burden.

    shut up --'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Volledige naam: Ariël Petiffer.
    Leeftijd: 16.
    Jaar: Zes
    Afdeling: Gryffindor.
    Innerlijk: Ariel is een lieve meid die met iedereen het beste voor heeft. Desondanks is ze heel koppig en gaat niet uit de weg voor een onheil. Ariel is niet zo ijdel, behalve met haar haar. Ze is altijd in voor een geintje, maar heeft vaak stemmingswisselingen. Ze kan ook snel boos worden en is gauw op haar teentjes getrapt. Als ze erachter komt dat hij ongelijk heeft, discusseert ze wel verder aangezien hij heel koppig is. Ariel heeft ook een stille kant en dan houdt ze ervan om te zwemmen. Hij staat erg positief in het leven en ziet van vele dingen het goede in, zo ook in mensen. Dit is één van zijn beste eigenschappen
    Uiterlijk:


    Extra: Ariel is een meermin. Haar benen veranderen in een staart als ze in aanraking komt met water, en als ze een hevige emotie voelt kan het ook zijn dat er iets raars gebeurd met het water om haar heen. Hierdoor was een plekje op Hogwarts vinden voor haar erg lastig, maar door haar doorzettingsvermogen is het gelukt.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:37 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.