• hellow,
    dit is dus het Iron Fey fan topic^^
    dump hier alles over de Iron Fey serie van Julie Kagawa^^
    of als je iets wil weten ofzo,
    just ask!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:23 ]


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    yeey, go Iron fey!


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Ik vraag me af of de boeken aan te raden zijn^^
    Misschien dat ik dan eens kan kijken, maar ik kan niet echt lid worden omdat ik het niet echt ken.

    xxxx


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    Ik vraag me af of de boeken aan te raden zijn^^
    Misschien dat ik dan eens kan kijken, maar ik kan niet echt lid worden omdat ik het niet echt ken.

    xxxx


    t is een geweldige serie, dit filmpje zegt wat over deel 1, IJzer koning^^


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    i'm a winter :P


    if you don't watch out, they will kill you

    k wil Iron legends in t engels lezen, doen?


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Welke boeken zijn nu al in het nl vertaald? En hoe heten die? Ik heb nu deel 1 & 2 thuis.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Welke boeken zijn nu al in het nl vertaald? En hoe heten die? Ik heb nu deel 1 & 2 thuis.


    deel drie, IJzerkoningin is uit en sinds september ook deel vier, IJzerprins.
    het is nog niet zeker of Iron Legends vertaald zal worden maar die zou daar dan waarschijnlijk op volgen.^^


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Winterfae schreef:
    k wil Iron legends in t engels lezen, doen?


    Zeker doen!
    Ik heb Julia Kagawa al ontdekt toen haar boeken nog niet vertaald waren en ik ben zo'n grote fan van haar geworden. Ze is heel creatief met woorden en de vertaling van de woorden zijn gewoon niet zo leuk -vind ik zelf. Vooral Puck is heel 'witty' en dat gaat in het Nederlands al snel verloren, omdat het niet hetzelfde klinkt. Tenzij je natuurlijk van jezelf weet dat je niet zo goed bent in het Engels, dan zou ik het niet doen, want dan mis je ook een deel van de info haha

    Ik ben persoonlijk meer fan van haar nieuwe serie: Blood of Eden. Het is veel donkerder en enger, maar o zo geweldig. Al vind ik de Iron Fey nog steeds heel leuk (Vooral Puck! <3)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    (...)

    Zeker doen!
    Ik heb Julia Kagawa al ontdekt toen haar boeken nog niet vertaald waren en ik ben zo'n grote fan van haar geworden. Ze is heel creatief met woorden en de vertaling van de woorden zijn gewoon niet zo leuk -vind ik zelf. Vooral Puck is heel 'witty' en dat gaat in het Nederlands al snel verloren, omdat het niet hetzelfde klinkt. Tenzij je natuurlijk van jezelf weet dat je niet zo goed bent in het Engels, dan zou ik het niet doen, want dan mis je ook een deel van de info haha

    Ik ben persoonlijk meer fan van haar nieuwe serie: Blood of Eden. Het is veel donkerder en enger, maar o zo geweldig. Al vind ik de Iron Fey nog steeds heel leuk (Vooral Puck! <3)


    jaa, k denk ook dat ik hem volgende week ga bestellen...
    yeey, Team Puck!


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Winterfae schreef:
    (...)

    jaa, k denk ook dat ik hem volgende week ga bestellen...
    yeey, Team Puck!


    Tof!
    En idd: Team Puck!
    Maar niet voor Meghan. Ik vind Ash beter bij Meghan passen. Het is heel gek, want meestal wil ik dat de jongen die ik het leukst vind, eindigt met het meisje, maar bij Puck juist helemaal niet. Hm... misschien wil ik hem ook gewoon voor mezelf houden haha


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    (...)

    Tof!
    En idd: Team Puck!
    Maar niet voor Meghan. Ik vind Ash beter bij Meghan passen. Het is heel gek, want meestal wil ik dat de jongen die ik het leukst vind, eindigt met het meisje, maar bij Puck juist helemaal niet. Hm... misschien wil ik hem ook gewoon voor mezelf houden haha


    ja, eigenlijk wel ^^
    *ontvoert Puck, he`s mine* ^^
    doe je ook mee aan de Iron Traitor give away/ contest? ^^


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*


    perrrrfect


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Wow Ash en Puck had ik me zo anders voorgesteld O: *heeft net filmpje gekeken*


    --

    @Winterfae: nee, ik koop de serie als het derde deel uit is, haha. Alleen bij Blood of Eden kon ik niet wachten, die serie heb ik gekocht zodra het tweede boek uit was. De Iron Fey serie heb ik ook al helemaal, ze staan blinkend in mijn boekenkast die echt al overvol is.

    @TheMemory: ik ook! Maar dat heb ik meestal bij boeken, dus kijk ik niet meer als auteurs foto's posten van hoe de hoofdpersonen er ongeveer uitzien. Anders word mijn eigen beeld verpest. =P


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    TheMemory schreef:
    Wow Ash en Puck had ik me zo anders voorgesteld O: *heeft net filmpje gekeken*

    jaa, vooral Puck!


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*