• [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:13 ]


    help

    Strax schreef:
    (...)Als wij het hele schooljaar gaan W(isselvallig) of O(nvoldoende) halen op onz attitude dan gaan we op het einde van het jaar, op kosten van de leerkracht naar Walibi!!

    Dat is best awesome.
    Maar zie je het voor je: 700 leerlingen en leraren met allemaal een ongelooflijk lelijk shirt aan tegelijkertijd in de Efteling? D:
    @Fren Wat leuk! Jammer dat je niet vrijdag zou gaan dan, dan had ik je kunnen meeten :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Capitolium schreef:
    (...)
    Dat is best awesome.
    Maar zie je het voor je: 700 leerlingen en leraren met allemaal een ongelooflijk lelijk shirt aan tegelijkertijd in de Efteling? D:
    @Fren Wat leuk! Jammer dat je niet vrijdag zou gaan dan, dan had ik je kunnen meeten :3


    Allemaal hetzelfde shirt aan? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG.


    help

    Er is niemand zaterdag naar de Efteling geweest? Heb ik je misschien gezien. xd
    En ja, is inderdaad best jammer. Ik heb school vrijdag. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb volgende maandag sportdag, YES. We gaan onder andere raften. :D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Strax schreef:
    (...)Als wij het hele schooljaar gaan W(isselvallig) of O(nvoldoende) halen op onz attitude dan gaan we op het einde van het jaar, op kosten van de leerkracht naar Walibi!!


    Ik ben zaterdag naar Walibi geweest. :3 You just gotta do the Buzzsaw. It's just freaking awesome.


    help

    Vulcano schreef:
    (...)

    Allemaal hetzelfde shirt aan? D:

    JA. Een heel lelijk shirt met de naam van onze school :c
    Ik ga er een jas over aandoen hoor :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vulcano schreef:
    Ik heb volgende maandag sportdag, YES. We gaan onder andere raften. :D
    Ik heb dat vrijdag, wij gaan zaklopen, rugbyen en nog wat dingen die ik niet weet. En dan heb we ook nog veldloop*kotst*


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Niemand die naar LPM gaat, binnenkort?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Capitolium schreef:
    (...)
    JA. Een heel lelijk shirt met de naam van onze school :c
    Ik ga er een jas over aandoen hoor :'D


    Iewl. Zou ik ook doen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Quatorze schreef:
    Niemand die naar LPM gaat, binnenkort?


    LPM? :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik mag morgen mijn username weer aanpassen. Ik wil iets met de B. ditmaal. Enig idee?


    Reality's overrated.

    Ik heb pas aan het einde van het jaar (ergens in juni of zo) sportdag :'D Ik heb er nu al geen zin in :c
    @Fren LPM?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Strax schreef:
    (...)Ik heb dat vrijdag, wij gaan zaklopen, rugbyen en nog wat dingen die ik niet weet. En dan heb we ook nog veldloop*kotst*


    Wij doen car ennogiets, wat er op neer komt dat je met z'n allen een auto moet voortduwen. ._.
    Wanneer heb je veldloop? Ik woensdag en ik doe mee. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Anthos schreef:
    Ik mag morgen mijn username weer aanpassen. Ik wil iets met de B. ditmaal. Enig idee?
    Boreas :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque