• Ik wil graag velen van jullie bedanken. Elke keer opnieuw als ik een quiz maak, komt deze wel in de top terecht en dat zou niet gebeuren dankzij jullie.
    Ik krijg ook telkens van sommige onder jullie heel veel complimentjes zoals: 'Opnieuw een hele originele quiz', 'Bedankt om iemand te zijn die eindelijk nog eens een goede quiz maakt', etc. Met andere woorden, enkel maar goede reacties. Het doet echt deugd om dat telkens opnieuw te lezen en daarom wil ik jullie gewoon eens bedanken.
    Dankjewel om mijn quizzen te maken, dankjewel om ze te kudoën en dankjewel om de moeite te nemen om een reactie te posten. Zelf de mods wil ik bedanken, want ik sta regelmatig wel eens met mijn quizzen in de nieuwsbrief. Bedankt om ze nieuwsbriefwaardig te vinden.

    Bedankt, bedankt, bedankt!


    Omdat ik vaak nogal redelijk veel reacties krijg om mijn quizzen, heb ik soms gewoon niet de tijd om iedereen persoonlijk te bedanken, dus daarom heb ik dit topic geopend.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 11:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aw, super lief dat je dit doet! :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind dat je leuke quizzen maakt, dus elke positieve reactie die je krijgt verdien je gewoon (;


    26 - 02 - '16

    Je quizzen zijn dan ook echt leuk en origineel. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jij hebt ook altijd hele leuke quizzen (:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Naw, you guys are sweet. Ik doe mijn best om ze zo goed mogelijk te maken. Ik doe regelmatig mee aan wedstrijden, dus sommige quizzen zijn niet heel goed omdat het thema mij niet altijd ligt, maar toch ik vind het fijn dat jullie zelf in mijn ogen mijn slechtste quizzen waarderen. Elke reactie is gewoon fijn om te lezen, zeker degene zoals jullie nu posten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik bedank jou voor je leuke quizzen, ze zijn erg leuk om te maken, dus dan vind ik een kudo en reactie niet veel moeite! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je verdient het ook gewoon (;


    ars moriendi

    Cult schreef:
    Ik vind dat je leuke quizzen maakt, dus elke positieve reactie die je krijgt verdien je gewoon (;


    Some people are art and do art at the same time

    Incantatem schreef:
    Ik bedank jou voor je leuke quizzen, ze zijn erg leuk om te maken, dus dan vind ik een kudo en reactie niet veel moeite! :Y)
    Dat is echt lief. Bedankt. Scorpia en Ramses, jullie zijn ook bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?