• Oké oké, ik ben eruit wat ik wil..
    Ik ga beginnen met kort stukje oorlogsshit van vroeger (Egyptenaren, tijdens de Middeleeuwen etc. etc.) en dan van dat we het nog steeds doen, dus oorlogen van nu (misschien van het journaal gepikt, verschillende landen, dingen uit films).

    Nu heb ik niet veel materiaal van oorlogen van vroeger, ik heb de films gladiator, troy en hotel rwanda maar gedownload, maar daar zit niet érg veel bruikbaars in. Dus, iemand nog goede films met goede vechtscènes? (Geen LOTR, haha)

    Wat heb ik nodig:
    Films/Series:
    Die betrekking hebben of oorlog, of gewoon goede beelden. Hoeven niet per sé moderne oorlogen te zijn, maar sowieso geen weerwolven die teken elkaar vechten oid (:

    Beelden: (Kort door de bocht: Alles met oorlog)
    - Misschien zo'n hogere dude uit het leger die wat schreewt/zegt
    - Afscheid/Hereniging gezinsleden met soldaat oid
    - Kindsoldaten
    - Soldaten die in elkaars armen sterven
    - Loopgraven
    - Bommen die ontploffen
    - Mensen die vluchten'
    - Misschien mensen die veilig zitten en oorlogen regelen
    - Soldaten op weg naar oorlog
    - Ook gezinnen: Dus kinderen met moeder aan tafel, zonder de vader. Begrafenis van hun vader/broer en ga zo maar door!
    - Etc. etc.

    Geluid:
    - Muziek. Zielige muziek voor bij dode of juist heftige tijdens ontploffingen
    - Hysterische vrouw
    - Soldaten die praten oid
    - Bommen, knallen, bam!
    - Chaos, veel geroep, geschreeuwde commando's
    - Geweersschoten
    - Misschien iets van regen
    - Zielig kinderstemmetje die afscheid neemt van zijn vader misschien
    - Etc. etc.


    Wat ik tot nu toe heb:
    - Film: The boy in the striped pajamas
    - Serie: Band of Brothers
    - Serie: Saving Pirvate Ryan
    - Film: Warhorse
    - Film: Oorlogswinter
    - Film: Soldaat van Oranje
    - WW I Trench Warfare
    - WW I Trench Warfare
    - WW I
    - WW II Hele film
    - Horror in the trenches
    - Dogs welcoming soldiers
    - Soldier surprise homecoming
    - Homecoming compilation
    - Dear John Death Scene
    - Graven
    - Film: Forbidden Ground
    - Film: The Trench
    - Film: All Quiet on the Western Front 1979
    - Liedje + clips



    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Aan westfront niks nieuws' is blijkbaar een boek wat verfilmd is, volgens mn vader. Hij heeft ook nog een film die over vier broers gaat en drie komen om en dan wordt een missie georganiseerd om de vierde te zoeken. Hij kan alleen niet meer op de naam komen. Nog een film, maar daar kan hij de naam van niet vinden... Misschien dat ie er later op komt, dan laat ik nog wat horen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ludovico schreef:
    'Aan westfront niks nieuws' is blijkbaar een boek wat verfilmd is, volgens mn vader. Hij heeft ook nog een film die over vier broers gaat en drie komen om en dan wordt een missie georganiseerd om de vierde te zoeken. Hij kan alleen niet meer op de naam komen. Nog een film, maar daar kan hij de naam van niet vinden... Misschien dat ie er later op komt, dan laat ik nog wat horen.


    Oooh super!! Dankje! :d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oooh super!! Dankje! :d

    Die eerste zonder naam heet Saving Private Rian


    Deep inside, I've never felt alive

    Ludovico schreef:
    (...)
    Die eerste zonder naam heet Saving Private Rian


    Oh, die was al genoemd maar na jouw uitleg lijkt deze me best geschikt! Dankje :d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zoek een clip waarin soldaten afscheid nemen van familie/vrouw etc. Dus dat ze vertrekken! Serie/film waar dat in voorkomt, of desnoods een muziekclip?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Der Untergang heeft wel vele beelden die jij zoekt, als ik het goed heb.
    De film toont de laatste tien dagen van Adolf Hitler, gezien door de ogen van Traudl Junge, zijn persoonlijke secretaresse.

    Lovina schreef:
    Der Untergang heeft wel vele beelden die jij zoekt, als ik het goed heb.
    De film toont de laatste tien dagen van Adolf Hitler, gezien door de ogen van Traudl Junge, zijn persoonlijke secretaresse.


    Oh, ik zal eens even kijken! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oh, ik zal eens even kijken! (:

    De film is erg goed, ik heb 'm gezien. Ik zoek momenteel eventjes naar regen geluid, geweerschoten en andere dingen voor je!

    EDIT:
    Regen met donder.
    Verschillende schoten van geweren.
    Kleine bom
    Explosie geluid
    Zielige muziek De beelden die erbij zitten zijn niet altijd leuk, maar het gaat om de muziek.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:51 ]

    Ooh gaaf dankje! Het is echt lastig, haha. Weet jij toevallig hoe je geluid/muziek bij een filmpje weg kan halen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ooh gaaf dankje! Het is echt lastig, haha. Weet jij toevallig hoe je geluid/muziek bij een filmpje weg kan halen?

    Ja, in ieder geval met het programma dat ik gebruik. Wel programma ga je gebruiken?

    Lovina schreef:
    (...)
    Ja, in ieder geval met het programma dat ik gebruik. Wel programma ga je gebruiken?


    Ligt eraan, ik ben best een kneus dus dacht aan Windows movie maker, maar ik heb ookgoede dingen gehoord over adobe premiere blabla, dus als ik die te downloaden krijgen misschien dat wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Band of Brothers, zit genoeg in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ubiquitous schreef:
    Ik zoek een clip waarin soldaten afscheid nemen van familie/vrouw etc. Dus dat ze vertrekken! Serie/film waar dat in voorkomt, of desnoods een muziekclip?

    Ik ben de naam kwijt van d'r clip, maar in één van de muziekvideo's van Avril Lavigne zit er eentje. Ik zal 'm even zoeken, komt zo 'n edit in mijn post ^^


    Je zult het eruit moeten knippen, maar d'r zit wat in...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 19:10 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ubiquitous schreef:
    Ik zoek een clip waarin soldaten afscheid nemen van familie/vrouw etc. Dus dat ze vertrekken! Serie/film waar dat in voorkomt, of desnoods een muziekclip?


    Dan moet je eens naar onderstaand filmpje kijken. Ik denk dat je daar wel wat uit kan halen. En in de clip van Demi Lovato komen beelden van een oorlog voor en dat een soldaat weer naar huis komt. Misschien kun je daar ook wat mee?



    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 19:23 ]


    Physics is awesome

    Oké oké, ik ben eruit wat ik wil..
    Ik ga beginnen met kort stukje oorlogsshit van vroeger (Egyptenaren, tijdens de Middeleeuwen etc. etc.) en dan van dat we het nog steeds doen, dus oorlogen van nu (misschien van het journaal gepikt, verschillende landen, dingen uit films).

    Nu heb ik niet veel materiaal van oorlogen van vroeger, ik heb de films gladiator, troy en hotel rwanda maar gedownload, maar daar zit niet érg veel bruikbaars in. Dus, iemand nog goede films met goede vechtscènes? (Geen LOTR, haha)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.