• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn topics!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hooiii!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Hiiiiii)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookelle Fiona Payne.
    Versufd knipperde ik met mijn ogen, en keek loom om me heen. Ik lag op de bank in de woonkamer, en zo te zien was ik knock-out gegaan van de alcohol. Er zat een geur in de onbekende oversized sweater die ik vaag herkende, en ik had zwarte string eronder. Ik trok een bedenkelijk gezicht. Het shirt herkende ik niet. Ik hoorde gestommel uit de keuken komen, en ik zag daar verscheidene mensen. Toen ik de geur daar weer rook, besefte ik met een misselijk gevoel in mijn maag dat het de geur was van Chelsey's broer. En toen keerde herrinering in volle hevigheid terug, waardoor ik bijna weer knock-out dreigde te gaan.Ik voelde zijn warme lippen op de mijne, en proefde de verschillende alcoholische dranken. Het was een verschrikkelijk ruwe kus, en zijn handen gingen te keer onder mijn shirtje. Ik kon net op tijd bij de WC komen, om daar in over te geven. Ik had met Harry gekust, en zijn sweater aan. Waarschijnlijk zou Harry het herkennen. Ik betwijfelde of dat voor de rest ook het geval was, aangezien iedereen stomdronken was. Ik strompelde terug naar de keuken, zoekend naar Harry. Hopelijk waren daar meer antwoorden te vinden.

    -Sorry dat het een kopie is van mijn vorige post.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Delisha Leila Malik
    De zonnestralen die zorgde ervoor dat de kamer werd verlicht en recht in mijn gezicht schenen, zorgde ervoor dat ik er wakker van werd. Ik draaide me een kwartslag, om langzaam mijn ogen te openen. Toen ik een slapend iemand iets verderop zag, samen met de hoofdpijn, lieten me mijn ogen weer sluiten. Ik kon net als mijn broer heel lang slapen, maar ook op de meeste vreemde plekken en momenten. Daarbij zou het nog niet al te laat zijn en zou ik met gemak nog even kunnen slapen, toch?
    Ik draaide me nog een kwartslag. Zo lag ik met mijn gezicht verstopt in het kussen en hoopte ik nog even te kunnen slapen. Hopende dat ik nu toch niet zo'n vreemde droom zou krijgen, want ik kon je verzekeren dat die van vannacht echt alles overtrof. Het droeg iets vreemds en aparts met zich mee.
    Ik opende me ogen weer en draaide me voor de zoveelste keer om toen ik mijn slaap niet meer kon vatten. Alleen deze keer draaide ik me om, zodat dat ik rechtop kon gaan zitten en met een wazige blik voor me uit kon kijken. Ik wist gewoon echt niet meer wat er was gebeurd of wat er nu was. Dat was ook de reden dat ik heel langzaam overeind kwam, om wankelend in de richting van mijn slapende broer strompelen. Niet dat hij me nu zou kunnen helpen, maar het voelde wel voor een veilig gevoel.

    ( Ghehe, deze is ook nog van het vorige topic)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Met een lichte pijn steek in mijn nek, knipperde ik kort met mijn ogen, om ze daarna te openen en om me heen te kijken. Direct verblindde het licht mijn zicht en knipte ik mijn ogen weer dicht. Ik kreunde zacht en duwde me iets omhoog. Mijn hele lichaam protesteerde. Ik had koppijn van hier tot Tokio en ik had geen flauw idee meer wat er gisteravond gebeurd was. Met mijn rechterhand wreef ik kort in mijn nek en ik kon iets horen knakken. Ik opende, half dichtknijpend, opnieuw mijn ogen en kwam tot de conclusie dat ik tegen het bad aan het gelegen. Mijn benen trok ik iets op en met mijn handen steunde ik aan het bad om rechterovereind te komen. God, wat is dit erg. Ik weet niet eens meer hoeveel alcohol ik gisteren wel niet naar binnen heb gekregen. Met mijn handen pakte ik de wastafel vast en leunde er op. Ik wierp kort een blik in de spiegel en vroeg me af waarom ik geen sweater meer aanhad... Ik draaide half voorover gebogen de kraan open en vouwde met mijn handen een kommetje om wat water naar binnen te krijgen. Dit hielp in ieder geval al wat. Ik draaide de kraan dicht en rekte me iets uit. Opnieuw verliet een kreun mijn mond, slapen tegen een bad was niet echt iets wat voor herhaling vatbaar zou zijn. Ik opende het kastje boven de wastafel, misschien vond ik daar paracetamollen. Helaas. Ik zuchtte en duwde het kastje weer dicht, waarna ik de badkamerdeur open maakte en me een weg baande naar beneden. Misschien vond ik daar wel paracetamollen of iemand die me kon vertellen wat er in hemelsnaam gisteravond was gebeurd.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 20:03 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Kreunend open ik mijn ogen. Waar ben ik? Ik gaap even en kijjk om me heen. Ik lig ergens op een bank. Ik ben blijkbaar in mijn eentje. Ik laat mijn hoofd weer op de bank vallen. Mjn hoofd bonkt als een gek, en ik kreun zachtjes. Wat is er gisteravond ook al weer allemaal gebeurt? Beetje bij beetje komt alles weer terug. We waren met zijn allen bij Liam,en toen hadden de meiden een feestje, en toen gingen wij daarheen. Nu wordt alles vaag, want hier kwam de alcohol. Natuurlijk hadden we al wel iets op, want we waren gewoon gezellig met zijn vijven en toen gingen we naar de meiden en dronken we veel. Opeens herinner ik het. 'Rose.' Kreun ik, en ik zucht. Shit. Veel hinner ik me niet meer, maar wel wat. Waar is Cailin? Ik besluit dat ik maar op moet staan, en op zoek moet gan naar Cailin en Rose. Als ik eenmaal ben opgestaan bedenk ik dat ik nu echt koffie wil hebben. Ik loop naar de keuken, en zie een van Cailins vriendinnen. Haar naam weet ik niet precies meer, maar het begon met een B. 'hey, heb je Cailin of Rose gezien?'Vraag ik, en ik zet het koffieautomaat aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brookelle Fiona Payne.
    Ik keek op van een stem. "Hey, heb je Cailin of Rose gezien?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, het spijt me." Het klonk alsof ik nooit fatsoenlijk had geleerd hoe je een stem gebruikte. Ik had op het moment geen zin in de broer van Avah, dus liep ik de keuken weer uit, met twee paracetamollen en een glaasje water in mijn handen. Ik wilde net naar boven lopen toen ik Harry naar beneden zag komen. Mijn hart begon wat sneller te kloppen uit nervositeit, en ik nam snel een paracetamol in. Ik voelde me echt verschrikkelijk. Ik keek naar hem op toen ik beneden was. "Hey." Mijn stem verraadde al dat er iets aan de hand was, dat ik iets wist. Ik stak het nu half-lege glas water en het pilletje naar hem uit. "Misschien dat het helpt." Ik had het er met geen woord over dat hij shirtless was en dat ik een shirt aan had met zijn geur erin. Als hij er niet over begon, dan vond ik het niet nodig om het te melden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Essink schreef:
    [Mijn topics.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Iemand voor Nialler?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics.:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Harry Styles.
    Half strompelend kwam stond ik uiteindelijk heel op de laatste trap trede. Beneden, bij de trap, stond Brooke, als ik me niets vergisde. Met zo'n kater kon ik nooit meer helder nadenken. "Hey." Zei ze, het klonk alsof een beetje nerveus was. De laatste trede sprong ik er zachtjes vanaf en ik greep direct naar m'n hoofd. Niet zo'n slimme zet, Harry. Brooke reikte me een halfvol glas met water aan, met evenals een paracetamol. Eindelijk. "Misschien dat het helpt." Ik knikte en pakte het halfvolle glas aan en legde paracetamol op mijn tong, om deze gauw weg te drinken. Van het water in het glas bleef ook niets meer over. "Weet jij misschien hoe het komt dat ik geen shirt meer aan heb? Of nog beter gezegd, weet je waar die ergens ligt? Ik heb volgens mij een totale black-out," ik grinnikte zachtjes en keek Brooke aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Fiona Payne.
    Hij knikte toen ik zei dat het misschien hielp, en hij sloeg meteen de paracetamol en het glas achterover. "Weet jij misschien hoe het komt dat ik geen shirt meer aan heb? Of nog beter gezegd, weeet je waar die ergens ligt? Ik heb volgens mij een totale black-out." Hij grinnikte zachtjes, terwijl hij niet wist hoe serieus het eigenlijk was. "Ik weet niet hoe het komt. Maar ik heb wel degelijk een idee waar hij is, ja." Ik plukte aan de sweater. "Hier werd ik in wakker. Mijn ondergoed en jouw shirt." Ik beet op mijn lip. Dit was echt foute boel. "Harry, ik... Het enige wat ik nog weet is dat ik, eh- je heb gekust gisteren. Of jij mij." Het laatste zei ik snel. Ik richtte mijn blik op Harry, met een bezorgde blik in mijn ogen. De broer van Chelsey. De beste vriend van Liam. Oh, Brooke.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze plukte aan de sweater die ze aan had. "Ik weet niet hoe het komt. Maar ik heb wel degelijk een idee waar hij is, ja." Ik kneep mijn ogen even tot spleetjes en het leek verdacht veel op mijn sweater. Maar ik schudde mijn hoofd, dat kon niet. Nou ja... Ik wist natuurlijk niet meer wat er gebeurd was. "Hier werd ik in wakker. Mijn ondergoed en jouw shirt." Ze beet op mijn haar lip. God nee, dit kon niet waar zijn. Wat is er in hemelsnaam allemaal gebeurd? Ik kreunde zacht. "Harry, ik... Het enige wat ik nog weet is dat ik, eh- je heb gekust gisteren. Of jij mij." Ik liet mezelf neerzakken op de derde trap trede. "Dit is een grap, toch? Zeg dat het zo, is alsjeblieft." Wat heb ik nu weer gedaan?! Als het echt zo is, god, Liam zal me echt vervloeken als hij weet dat ik met zijn zusje heb gekust. Trouwens, waar is Chelsey eigenlijk, die heb ik ook nog niet gezien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you