Vivere schreef:
(...)
Excuse me? Als je kijkt naar andere topics, weet je donders goed dat ik daar een schijthekel aan heb. Dus ga mij niet vergelijken met zo'n fan, want daar heb jij totaal 't recht niet op als je me niet kent. Ben 19 jaar, heb wel iets anders aan m'n hoofd dan gillen om elke gif die ik tegen kom, of om elk nieuw luchtje 10 keer te bestellen. Dus ga niet oordelen als je me totaal niet kent.
Het enige waar ik 't over heb, is dat 't nogal kinderachtig is, om direct te zeggen dat 't goor is. Dat is mijn mening, 'kay?
Jezus, nogal opvliegend vandaag? Als je het eens goed doorleest en niet meteen de neiging wilt hebben om meteen te reageren lees je ook dat ik sommige stukjes een stuk beter vind en de muziek wel leuk vind. En hoezo 'direct'? Ik heb hem genoeg geluisterd, in het begin vond ik hem wel leuk een paar maanden geleden maar ik heb hem vandaag nog een keer heel goed geluisterd en vind het refrein niet bepaald goed verwoord, nee. En dat is
mijn mening. Gesnopen? Ja? Mooi zo, en nu kun je wel op houden met dat commentaar op mij omdat je nu net doet alsof ik zo erg ben en veel korter fan ben geweest of helemaal geen fan ben geweest. Moet je maar eens beter lezen.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."