• En Faelan beukte de deur in.

    Deze username betekend Jonge Wolf in het Iers of Gaelic OF één van mijn beste RPG Personages ever

    Meet him here

    Rol: Jongen
    Status: in de sekte
    Naam: Faelan Aureus Adelfos (Broer van Anthony Maverick Adelfos)
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Net als zijn broer heeft hij zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief Hij draagt vaak een gewoon shirt, een hoodie en een losse broek. Hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid omdat hij al vaker mishandeld is door de bewaking, zijn meest opvallende ik op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is.


    Karakter: Faelan is een zorgzaam type, zo nodig bijna moederlijk, tot je op zijn irritatie stuit. Omdat hij net zoals zijn broer een leiderstype is, voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme door zijn tweelingbroer Anthony. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. In dit geval ontsnappen. hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden.
    Extra: Faelan heeft een uitzonderlijk goede band met zijn broer die versterkt is door hun leven in de sekte. Ze stoeien soms nog wel, maar minder. Als iemand Anthony bedreigd mag je er zeker van zijn dat Faelan er zal zijn om hem te verdedigen, met geweld als het moet. Ze hebben ook samen hun verstop plekje voor gesmokkelde en gestolen spullen. Hij heeft ook al vaker vastgezeten en is al vaker gefolterd door de bewaking door tegenspreken en in opstand te komen.




    Ik heb deze genomen omdat ik zowat verliefd ben op die naam en hij vet badass is in mijn RPG.

    En waarom heb jij de jouwe genomen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leo is echt genious and I like your name :Y)

    Maar waarom ik de mijne heb genomen?
    Maak je klaar voor een laaaaaaaaaang verhaal...
    Ik had een keer een vage bui en ik sprong rond terwijl ik gilde dat ik een boselfje was. Als verjaardagscadeau kreeg ik dan ook een boselfje (ik heb hem Freddie genoemd). Dit was het eigenlijk helemaal niet zo'n lange verhaal achter mijn usersname.


    -

    Mihi placet:Y)
    Jouw naam doet me denken aan Fayan, een ander cool RPG-personage, haha. :3

    Mijn naam is Latijn voor Capitool, een van de zeven heuvels van Rome (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Your bro loves it.



    En ik heb mijn username gekozen omdat een vriendin hier op Q deze ship had bedacht. En ik hem leuk vond klinken ook al ben ik niet echt een voorstander van de ship. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ryler schreef:
    Your bro loves it.



    En ik heb mijn username gekozen omdat een vriendin hier op Q deze ship had bedacht. En ik hem leuk vond klinken ook al ben ik niet echt een voorstander van de ship. ^^
    de volgende die jij neemt is Anthony als die nog vrij is *dwingt je* edit: nee neem Adelfos

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shit, he's hot :'D Leuke username trouwens hehe.

    Mijne komt van het plaatsje Lovina ook bekend als Lovina Beach op Bali.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:59 ]

    Me likeeeeeey, hoor. :Y) Mijne komt gewoon van 'schorpioen'. Eigenlijk is dat dan Scorpius, maar omdat ik wist dat hij sowieso bezet zou zijn, maakte ik er lekker Scorpia van. Het verbaasde me enorm toen ik zag dat Scorpia nog niet bezet was. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Thank you guys


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)de volgende die jij neemt is Anthony als die nog vrij is *dwingt je* edit: nee neem Adelfos


    Anthony is spijtig genoeg niet meer vrij. :c
    Ik zal anders Anthoneh nemen :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ryler schreef:
    (...)

    Anthony is spijtig genoeg niet meer vrij. :c
    Ik zal anders Anthoneh nemen :Y)
    Ik weet het en Maverick ook niet haha maar ook oke OF ADELFOS :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LEO! :'D.
    FAELAN! :'D.
    I both like them c;

    Gimlas schreef:
    LEO! :'D.
    FAELAN! :'D.
    I both like them c;
    Mhihi it's your turn btw


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aw, leuk!

    Die van mij komt van Katy Perry's liedje Roar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Original text:

    "Faelan "

    ...35 translations later, Bing gives us:

    "Jablonsky"

    oh troll


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)Ik weet het en Maverick ook niet haha maar ook oke OF ADELFOS :')


    Hahaha. Ik had Maverick ook opgezocht!
    Oké, dus twee opties: Anthoneh en Adelfos.
    Ik mag wel pas 5 oktober m'n username veranderen D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ryler schreef:
    (...)

    Hahaha. Ik had Maverick ook opgezocht!
    Oké, dus twee opties: Anthoneh en Adelfos.
    Ik mag wel pas 5 oktober m'n username veranderen D:
    DAN PAS haha okay


    Sidera nostra contrahent solem lunamque