• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Zusje/broer van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Anthos
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || Laoch. [Liam]
    Er staan nog rollen gereserveerd van het oude topic.

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 19:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb echt zin om te beginnen. ^^ Heb het rpg'en echt gemist toen ik wegwas van Q, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Ik heb echt zin om te beginnen. ^^ Heb het rpg'en echt gemist toen ik wegwas van Q, hehe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 20, 12 januari
    Zusje/broer van:
    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een bad boy, maar hij heeft een lieve en soms een verlegen kant. Bij de mensen die hij niet zo goed kent is hij meestal wat stiller. Maar bij zijn vrienden kan hij lachen en lekker gek doen. Toch is hij soms wat stil.
    Zayn heeft over het algemeen een hekel aan water omdat hij niet geweldig kan zwemmen. Daarom ligt hij liever in de zon.
    Als je over zijn familie begint en daar gemene dingen over zegt kan hij nogal agressief worden, al probeert hij zich dan onder controle houden. Toch is hij ook heel lief en dat kan soms ook onverwachts komen.
    Zayn heeft eigenlijk bijna nooit vooroordelen over mensen voordat hij ze echt kent. Hij geeft bijna iedereen wel een kans.
    Wanneer Zayn moe is maakt het hem niet uit wie je bent, hij zal op je schouder gaan slapen. Als het kan slaapt hij lang uit en kan soms een ochtendhumeur hebben.
    Hij houdt niet van mensen die anderen pesten, of uitlachen of kleineren. Wanneer hij dat ziet kan hij echt boos worden.
    Zayn kan soms erg op zichzelf zijn, maar als je hem beter leert kennen kun je veel lol met hem maken. Hij houdt daar ook van en is niet vies van een grap uit halen bij een van de andere jongens.
    Uiterlijk:



    Extra: -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:56 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Stiekem is dit een bump zodat mensen hun rol afmaken want ik wil zo graag beginnen. DD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dat ik vast het eerste topic open. Is iedereen het daarmee eens?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ik denk dat ik vast het eerste topic open. Is iedereen het daarmee eens?


    Ik wel. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Velton schreef:
    Volledige naam:
    Roselle "Rose" Alexis Tomlinson.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Zusje/broer van:
    Louis.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    Extra:
    x


    Rose heeft een uiterlijk gekregen :']

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:15 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je rol voor 18.00 af hebben a.u.b.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAlways schreef:
    Volledige naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    19
    Zusje/broer van:
    Cailin Horan
    Innerlijk:
    In de RPG
    Uiterlijk:






    Extra:
    /


    Sorry dat ik het innerlijk er niet bij heb gezet, ik vind het erg lastig om het innerlijk van iemand die echt bestaat te beschrijven, aangezien ik altijd bang ben om zijn innerlijk helemaal te verpesten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het innerlijk er niet bij heb gezet, ik vind het erg lastig om het innerlijk van iemand die echt bestaat te beschrijven, aangezien ik altijd bang ben om zijn innerlijk helemaal te verpesten.


    Niet bang zijn om dat te doen hoor. Schrijf gewoon op wat jij denkt wat goed is, en dan komt er wel wat uit ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heb een innerlijk geschreven, maar vind het niet echt geweldig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ellison schreef:
    Je rol voor 18.00 af hebben a.u.b.


    Sorry, ik krijg hem niet voor die tijd af. Ik moet zo weg.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jippie, het topic wordt zometeen geopend :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Laoch schreef:
    Volledige naam: Delisha Leila Malik
    Leeftijd: Bijna 17 en ze verjaart op veertien Februari, dus beter gezegd op Valentijn.
    Zusje/broer van: Zusje van Zayn
    Innerlijk: Delisha is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Delisha wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Lisha erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Lisha vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Lisha erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Delisha staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Delisha meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:



    Extra: Delisha is een meisje dat de tekenkunsten van haar broer heeft overgenomen, maar behalve dit kan het meisje ook heel goed schilderen. Hier leg ze meestal haar gevoel in, want het zit in haar karakter dat sommige gevoelens voor haar bijna niet te uiten zijn. Als het via dit niet kan dan is ze zoals vaker wel bij haar broer te vinden. Verder heeft ze een crush op Liam waar niemand iets van weet.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 19:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TOPIC 1, PAMPAMPAM.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.