Heey
Na een 2 weken lange durende keelonsteking/strottenhoofdontsteking, is mijn stem eindelijk weer wat terug. Heb 2 weken niet kunnen/mogen zingen en goh wat kan een mens zich dan naar voelen haha.
Ik kan bij deze ook zeggen dat ik volgende week mijn eerste zangles heb !!!!! Ben zo blij, ik moet wel zeggen dat enige druk van anderen mij tot deze actie heeft gebracht. Mirusia Louwerse, ik denk niet dat velen van jullie haar kennen ? Blonde zangeres bij Andre Rieu haha, maar ik heb haar vorig weekend ontmoet en ze heeft mijn filmpjes gezien en vond mijn stem "uniek en vond dat ik een hoog bereik had " Ik moest alleen nog via de buik leren zingen en zangles is daarvoor wel handig. Ben lange tijd onzeker geweest en nog steeds wel tijdens het zingin het openbaar, maar heb nu iets meer mijn zenuwen onder controle haha
Hoop dat et wat aan te horen is ? Zelf is het altijd wat lastig om over te beoordelen....
Graag een eerlijke mening, als het verschrikkelijk is of als een rauwe vis klinkt, gewoon zeggen !!
Xxx Anna